Hospodársky denník
USD47,682 Sk
EUR41,772 Sk
CHF28,483 Sk
CZK1,34 Sk
  Štvrtok  28.Marca 2002
Archív - Tiráž - Prílohy
Vyhľadávanie
 
Titulná strana
Z domova
Podnikové spektrum
Zahranicie
Podnikateľ a štýl
Veda/Kultúra
Digitálny svet
Finančné komentáre
Šport
Poradenstvo/Servis
Inzercia
ASS
Veľtrhy a výstavy 2004
Spotrebiteľské ceny
Hospodársky klub
Zdravotníctvo













Prvotriedne médium

Najprv príde ponukový list. V ňom sa potenciálny vystavovateľ dozvie o davoch záujemcov pred dverami organizátora, o pripravovanej veľkolepej reklame a zástupoch nedočkavých návštevníkov z radov obchodníkov i spotrebiteľov.

S blížiacim sa termínom spľasnú sľuby ako bubliny a ak sa veľtrh či výstava vôbec koná, nuž neraz v malom komornom kruhu vystavovateľov a návštevníkov. Veď kto má vraj peniaze na lepšiu reklamu a propagáciu, čo by ešte tie naše firmy a firmičky nechceli. Pravda, česť veľtrhom výnimkám, keď podnik môže napokon ľutovať, že sa na akcii nezúčastnil a rýchlo sa pripravovať na ďalší ročník. Našťastie, dnes si už väčšina slovenských firiem a spoločností vyberá svoju prezentáciu za hranicami veľmi starostlivo a cielene. Aj organizáciu, ktorá mu účasť na medzinárodných veľtrhoch a výstavách zabezpečuje technicky. Pretože aj tu platí, že ich služby musia byť šité skutočne na mieru toho-ktorého vystavovateľa.

Veľtrhy boli vždy účinným prostriedkom marketingu. Ich silnou stránkou je priamy styk medzi podnikom ponúkajúcim výrobky či služby a zákazníkom, ktorý ich potrebuje. Zákazníci prichádzajú na veľtrhy a výstavy z vlastnej vôle, aby sa oboznámili s podnikmi a ich ponukou. Význam veľtrhov spočíva okrem iného v tom, že u zákazníkov priamo vzbudzuje potrebu kúpiť si ten či onen výrobok, alebo službu. Podľa výsledkov prieskumu uskutočneného firmou Suomen Gallup sa veľtrhy pri ovplyvňovaní výberu v prípade väčších nákupov zaraďujú hneď na druhé miesto za diskusie s kolegami.

Je prirodzené, že veľtrhy majú konkurentov v iných prostriedkoch marketingu. Cena kontaktu medzi firmou a zákazníkom, nadviazaná prostredníctvom veľtrhu, je v porovnaní s inými médiami výhodná. Pri správne zvolenej stratégii sú veľtrhy najaktívnejšou súčasťou marketingovej kampane.

Počasie

Dnes bude jasno alebo len malá, na severe neskôr zväčšená oblačnosť. Najvyššia denná teplota 10 až 14, na severe miestami okolo 7 stupňov. Teplota na horách vo výške 1500 m okolo 1 stupňa. Prevažne severný vietor 2 až 5, na horách a v Košickej kotline v nárazoch 10 až 15 m/s. V piatok bude jasno až polojasno. Nočná teplota 1 až -3, v údoliach miestami okolo -5 stupňov, denná teplota 11 až 15, na severe okolo 9 stupňov. V sobotu bude jasno alebo len malá oblačnosť. Ráno v kotlinách ojedinele hmla. Nočná teplota 1 až -3, v údoliach miestami aj chladnejšie. Denná teplota 13 až 17, na severe okolo 11 stupňov.Slnko vyjde zajtra o 6.37 a zapadne o 19.16 hod.

Amsterdamoblačno10
Aténydážď11
Belehradoblačno10
Berlínoblačno10
Bratislavajasno11
Brusel polooblačno11
Budapešťjasno12
Bukurešť zamračené10
Frankfurt polooblačno11 
Helsinkioblačno4
Istanbuldážď6
Kodaň polooblačno12
Kyjevpolooblačno10
Lisabonpolojasno26
Londýnjasno12
Madridslnečno17
Moskvazamračené4
Oslopolooblačno10
Parížjasno12
Prahaoblačno8
Rímpolojasno15
Sofiazamračené3
Štokholmpolojasno7
Varšavazamračené9
Viedeňjasno10
Záhrebjasno11
Ženevajasno11

 

Webmaster: webmaster@maxo.sk
Design: MAXO s.r.o.