Hospodársky denník
USD47,893 Sk
EUR42,069 Sk
CHF28,556 Sk
CZK1,333 Sk
  Piatok  8.Marca 2002

Biznis potrebuje klasiku

Módnosť je síce veľký biznis, ale v obliekaní ľudí, ktorí biznis robia, nehrá veľkú úlohu. Ich oblečením musí byť totiž predovšetkým klasika. Samozrejme, je potrebné sledovať módne vlny a tendencie, ale netreba sa ich otrocky pridržiavať. Kupujeme také obleky, ktoré vydržia viac sezón. Veď mať jeden alebo dva obleky nestačí. V súčasnosti je na saku menej gombíkov ako v predchádzajúcich rokoch, môžu byť tri, ale aj dva, prípadne jeden. Zadný diel saka je členený. Rázporky môžu byť dva alebo len jeden, no môže byť aj úplne hladké sako bez rázporkov. Pre každý typ postavy sa dá nájsť ten správny strih, ktorý má švih. Farby oblekov u biznismenov a vôbec v každodennom spoločenskom styku volíme tmavšie: tmavomodré, tmavosivé aj čierne obleky. Nie je pravda, že čierny oblek je len na pohreb. V skutočnosti je čierny oblek denným oblečením bankárov a špičkových manažérov, no platí to aj pre vyšších štátnych úradníkov a politikov. Svetlé obleky sa môžu nosiť v letných mesiacoch alebo v krajinách tropického a subtropického pásma. Treba však dať pozor a nevoliť pastelové a prírodné farby. Tie sú určené na voľný čas alebo na kokteily, pravda, výhradne v letných

(zk)

Webmaster: webmaster@maxo.sk
Design: MAXO s.r.o.