Hospodársky denník
USD47,555 Sk
EUR41,644 Sk
CHF28,397 Sk
CZK1,369 Sk
  Štvrtok  11.Apríla 2002

Šéfredaktorovi TREND-u

Vážený pán šéfredaktor,

v najnovšom TREND-e, resp. jeho prílohe TOP v reklame (s. 45) sa uvádzajú údaje o čítanosti Hd v regiónoch. Po februári 1999, keď sa potvrdila prinajmenej nekorektnosť agentúry, od ktorej údaje čerpáte, poskytujeme údaje o našom náklade a o ďalších náležitostiach iba vybraným subjektom. Vami publikované informácie sú „pozoruhodné“ a v konečnom dôsledku mylné. Uvedená agentúra poskytla, t. j. zverejnila údaje o našom náklade, čítanosti a reklame 7. februára 1999, keď sme ešte nevychádzali, čo nepotrebuje nijaký komentár.

So zreteľom na uvedené a vzájomne nekonfliktné vzťahy dúfam, že nebudete proti zverejneniu nasledujúcej informácie v najbližšom vydaní Vášho týždenníka:

- V prílohe TREND-u TOP v reklame boli publikované údaje o Hospodárskom denníku, ktoré sú nielen neúplné, ale aj zavádzajúce. Poskytla ich agentúra, ktorá hrubým spôsobom poškodila Hd vo februári 1999, a to tým, že desať dní pred vydaním jeho prvého čísla uviedla fakty o jeho náklade, čítanosti a reklamných výsledkoch. Odvtedy Theben, a. s., ako vydavateľ Hd, poskytuje predmetné informácie výlučne svojim partnerom. Táto záležitosť je predmetom súdneho sporu s konkurenčnou vydavateľskou spoločnosťou, ktorá ich zverejnila.

V záujme informovanosti čitateľov TREND-u považujem za správne uviesť informácie, ktoré charakterizujú vývoj Hospodárskeho denníka, ktorý je na slovenskom mediálnom trhu od 17. februára 1999. (Výskum čítanosti bude realizovaný renomovanou agentúrou v období III. Q 2002 - I. Q 2003.)

Rok Priemerný náklad: Dodávka na adresy: Realizácia spolu: Objem reklamy* (v mil. Sk):

II. - XII.

1999 - - - 18,7

2000 10 979 - 4 802 21,3

2001 14 261 - 8 139 28,8

I. Q

2002 14 980 8 500 9 650 6,0

marec

2002 16 563 9 800 11 575 2,3

* netto príjmy z reklamy

Dr. P. Kasalovský, šéfredaktor Hd

10. apríla 2002

Webmaster: webmaster@maxo.sk
Design: MAXO s.r.o.