Hospodársky denník
USD47,153 Sk
EUR41,502 Sk
CHF28,266 Sk
CZK1,377 Sk
  Piatok  12.Apríla 2002
Archív - Tiráž - Prílohy
Vyhľadávanie
 
Titulná strana
Z domova
Podnikové spektrum
Zahranicie
Podnikateľ a štýl
Veda/Kultúra
Digitálny svet
Finančné komentáre
Šport
Poradenstvo/Servis
Inzercia
ASS
Veľtrhy a výstavy 2004
Spotrebiteľské ceny
Hospodársky klub
Zdravotníctvo













Prvotriedne médium

Najprv príde ponukový list. V ňom sa potenciálny vystavovateľ dozvie o davoch záujemcov pred dverami organizátora, o pripravovanej veľkolepej reklame a zástupoch nedočkavých návštevníkov z radov obchodníkov i spotrebiteľov.

S blížiacim sa termínom spľasnú sľuby ako bubliny a ak sa veľtrh či výstava vôbec koná, nuž neraz v malom komornom kruhu vystavovateľov a návštevníkov. Veď kto má vraj peniaze na lepšiu reklamu a propagáciu, čo by ešte tie naše firmy a firmičky nechceli. Pravda, česť veľtrhom výnimkám, keď podnik môže napokon ľutovať, že sa na akcii nezúčastnil a rýchlo sa pripravovať na ďalší ročník. Našťastie, dnes si už väčšina slovenských firiem a spoločností vyberá svoju prezentáciu za hranicami veľmi starostlivo a cielene. Aj organizáciu, ktorá mu účasť na medzinárodných veľtrhoch a výstavách zabezpečuje technicky. Pretože aj tu platí, že ich služby musia byť šité skutočne na mieru toho-ktorého vystavovateľa.

Veľtrhy boli vždy účinným prostriedkom marketingu. Ich silnou stránkou je priamy styk medzi podnikom ponúkajúcim výrobky či služby a zákazníkom, ktorý ich potrebuje. Zákazníci prichádzajú na veľtrhy a výstavy z vlastnej vôle, aby sa oboznámili s podnikmi a ich ponukou. Význam veľtrhov spočíva okrem iného v tom, že u zákazníkov priamo vzbudzuje potrebu kúpiť si ten či onen výrobok, alebo službu. Podľa výsledkov prieskumu uskutočneného firmou Suomen Gallup sa veľtrhy pri ovplyvňovaní výberu v prípade väčších nákupov zaraďujú hneď na druhé miesto za diskusie s kolegami.

Je prirodzené, že veľtrhy majú konkurentov v iných prostriedkoch marketingu. Cena kontaktu medzi firmou a zákazníkom, nadviazaná prostredníctvom veľtrhu, je v porovnaní s inými médiami výhodná. Pri správne zvolenej stratégii sú veľtrhy najaktívnejšou súčasťou marketingovej kampane.

Počasie

Dnes bude veľká oblačnosť až zamračené a miestami občasný dážď. Vo východnej polovici územia spočiatku polojasno. Najvyššia denná teplota 10 až 15, v nížinách stredného a východného Slovenska okolo 17, na horách vo výške 1500 m 7 stupňov. Juhovýchodný až južný vietor 3 až 7, na juhozápade 7 až 12, v nárazoch do 20 m/s.V sobotu bude prevažne zamračené a občasný dážď. Nočná teplota 8 až 4, denná teplota 10 až 14 stupňov. V nedeľu bude veľká oblačnosť až zamračené a na mnohých miestach časom dážď. Nočná teplota 9 až 5, denná teplota 10 až 14 stupňov.Slnko vyjde zajtra o 6.07 a zapadne o 19.38 hod.

Amsterdamoblačno11
Atényprehánky18
Belehraddážď14
Berlíndážď16
Bratislavadážď14
Brusel polooblačno13
Budapešťdážď12
Bukurešť dážď12
Frankfurt oblačno14 
Helsinkipolooblačno12
Istanbuloblačno16
Kodaňoblačno11
Kyjevpolooblačno15
Lisabonoblačno20
Londýnoblačno12
Madriddážď17
Moskvapolooblačno12
Osloprehánky7
Parížoblačno14
Prahazamračené15
Rímdážď20
Sofiadážď8
Štokholmprehánky6
Varšavaoblačno16
Viedeňdážď13
Záhrebdážď16
Ženevazamračené14

 

Webmaster: webmaster@maxo.sk
Design: MAXO s.r.o.