|
|||||||||||||||||
Utorok 16.Apríla 2002 |
|
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Sortiment drobné mäsové výrobky pečené mäsové výrobky trvanlivé tepelne opracované mäsové výrobky trvanlivé tepelne neopracované mäsové výrobky var. . . Rozhoduje vedomie spotrebiteľov S predsedom Slovenského združenia značkových výrobkov Ing. Petrom Kamenickým n Slovenský spotrebiteľ nie je iný ako európsky n Čo dlhuje naša legislatí. . . V SR stále podceňujeme priemyselnoprávnu ochranu Na celkom šesť druhov priemyselného vlastníctva - vynález, úžitkový vzor, priemyselný vzor, označenie pô. . . Svetové i domáce spory o značku Súdy rozhodujú, kto môže názov používať Je to u nás dosť rozšírený jav, že výrobky nesúce označenie svetoznámych výrobcov sa dajú kúpiť veľmi lacno. . . Palma-Tumys tvrdí: Kupuj slovenské výrobky - pomáhaš sebe a Slovensku Sila značky je ohromujúca a predsa v priebehu transformácie z trhu vymizli mnohé, v mysliach spotrebiteľov hlboko z. . . Nie je všetko zlato, čo sa blyští Ako skoncovať s imitáciami výrobkov? To, že nečestná súťaž formou imitácie výrobku nie je zanedbateľný problém, nás môže presvedčiť už len letmá návš. . . . . . |
|
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Webmaster: webmaster@maxo.sk Design: MAXO s.r.o. |