Hospodársky denník
USD47,033 Sk
EUR41,457 Sk
CHF28,246 Sk
CZK1,381 Sk
  Utorok  16.Apríla 2002
Archív - Tiráž - Prílohy
Vyhľadávanie
 
Titulná strana
Z domova
Podnikové spektrum
Zahranicie
Podnikateľ a štýl
Veda/Kultúra
Digitálny svet
Finančné komentáre
Šport
Poradenstvo/Servis
Inzercia
ASS
Veľtrhy a výstavy 2004
Spotrebiteľské ceny
Hospodársky klub
Zdravotníctvo













Prvotriedne médium

Najprv príde ponukový list. V ňom sa potenciálny vystavovateľ dozvie o davoch záujemcov pred dverami organizátora, o pripravovanej veľkolepej reklame a zástupoch nedočkavých návštevníkov z radov obchodníkov i spotrebiteľov.

S blížiacim sa termínom spľasnú sľuby ako bubliny a ak sa veľtrh či výstava vôbec koná, nuž neraz v malom komornom kruhu vystavovateľov a návštevníkov. Veď kto má vraj peniaze na lepšiu reklamu a propagáciu, čo by ešte tie naše firmy a firmičky nechceli. Pravda, česť veľtrhom výnimkám, keď podnik môže napokon ľutovať, že sa na akcii nezúčastnil a rýchlo sa pripravovať na ďalší ročník. Našťastie, dnes si už väčšina slovenských firiem a spoločností vyberá svoju prezentáciu za hranicami veľmi starostlivo a cielene. Aj organizáciu, ktorá mu účasť na medzinárodných veľtrhoch a výstavách zabezpečuje technicky. Pretože aj tu platí, že ich služby musia byť šité skutočne na mieru toho-ktorého vystavovateľa.

Veľtrhy boli vždy účinným prostriedkom marketingu. Ich silnou stránkou je priamy styk medzi podnikom ponúkajúcim výrobky či služby a zákazníkom, ktorý ich potrebuje. Zákazníci prichádzajú na veľtrhy a výstavy z vlastnej vôle, aby sa oboznámili s podnikmi a ich ponukou. Význam veľtrhov spočíva okrem iného v tom, že u zákazníkov priamo vzbudzuje potrebu kúpiť si ten či onen výrobok, alebo službu. Podľa výsledkov prieskumu uskutočneného firmou Suomen Gallup sa veľtrhy pri ovplyvňovaní výberu v prípade väčších nákupov zaraďujú hneď na druhé miesto za diskusie s kolegami.

Je prirodzené, že veľtrhy majú konkurentov v iných prostriedkoch marketingu. Cena kontaktu medzi firmou a zákazníkom, nadviazaná prostredníctvom veľtrhu, je v porovnaní s inými médiami výhodná. Pri správne zvolenej stratégii sú veľtrhy najaktívnejšou súčasťou marketingovej kampane.

Počasie

Dnes bude polojasno až oblačno a ojedinele prehánky. Zrána v údoliach miestami hmla. Najvyššia denná teplota 11 až 15, na východe miestami okolo 17 stupňov. Teplota na horách vo výške 1500 m 5 stupňov. Severozápadný až severný vietor 3 až 7 m/s.V stredu bude prevažne oblačno, miestami občasný dážď alebo prehánky. Nočná teplota 7 až 3, denná teplota 12 až 17 stupňov. Vo štvrtok bude oblačno, časom až polooblačno, lokálne prehánky. Nočná teplota 7 až 3, denná teplota 14 až 18 stupňov, na severe miestami chladnejšie.Slnko vyjde zajtra o 6.00 a zapadne o 19.44 hod.

Amsterdamdážď11
Aténypolooblačno21
Belehraddážď16
Berlínobčasný dážď8
Bratislavaoblačno14
Brusel prehánky9
Budapešťoblačno16
Bukurešť prehánky18
Frankfurt dážď6 
Helsinkidážď11
Istanbuloblačno16
Kodaňdážď8
Kyjevoblačno15
Lisabonpolojasno17
Londýnprehánky11
Madridpolooblačno16
Moskvazamračené16
Osloprehánky6
Parížprehánky12
Prahaoblačno11
Rímoblačno17
Sofiaoblačno14
Štokholmdážď9
Varšavadážď12
Viedeňoblačno14
Záhreboblačno14
Ženevaoblačno10

 

Webmaster: webmaster@maxo.sk
Design: MAXO s.r.o.