Hospodársky denník
USD47,17 Sk
EUR41,514 Sk
CHF28,262 Sk
CZK1,377 Sk
  Streda  17.Apríla 2002
Archív - Tiráž - Prílohy
Vyhľadávanie
 
Titulná strana
Z domova
Podnikové spektrum
Zahranicie
Podnikateľ a štýl
Veda/Kultúra
Digitálny svet
Finančné komentáre
Šport
Poradenstvo/Servis
Inzercia
ASS
Veľtrhy a výstavy 2004
Spotrebiteľské ceny
Hospodársky klub
Zdravotníctvo













Prvotriedne médium

Najprv príde ponukový list. V ňom sa potenciálny vystavovateľ dozvie o davoch záujemcov pred dverami organizátora, o pripravovanej veľkolepej reklame a zástupoch nedočkavých návštevníkov z radov obchodníkov i spotrebiteľov.

S blížiacim sa termínom spľasnú sľuby ako bubliny a ak sa veľtrh či výstava vôbec koná, nuž neraz v malom komornom kruhu vystavovateľov a návštevníkov. Veď kto má vraj peniaze na lepšiu reklamu a propagáciu, čo by ešte tie naše firmy a firmičky nechceli. Pravda, česť veľtrhom výnimkám, keď podnik môže napokon ľutovať, že sa na akcii nezúčastnil a rýchlo sa pripravovať na ďalší ročník. Našťastie, dnes si už väčšina slovenských firiem a spoločností vyberá svoju prezentáciu za hranicami veľmi starostlivo a cielene. Aj organizáciu, ktorá mu účasť na medzinárodných veľtrhoch a výstavách zabezpečuje technicky. Pretože aj tu platí, že ich služby musia byť šité skutočne na mieru toho-ktorého vystavovateľa.

Veľtrhy boli vždy účinným prostriedkom marketingu. Ich silnou stránkou je priamy styk medzi podnikom ponúkajúcim výrobky či služby a zákazníkom, ktorý ich potrebuje. Zákazníci prichádzajú na veľtrhy a výstavy z vlastnej vôle, aby sa oboznámili s podnikmi a ich ponukou. Význam veľtrhov spočíva okrem iného v tom, že u zákazníkov priamo vzbudzuje potrebu kúpiť si ten či onen výrobok, alebo službu. Podľa výsledkov prieskumu uskutočneného firmou Suomen Gallup sa veľtrhy pri ovplyvňovaní výberu v prípade väčších nákupov zaraďujú hneď na druhé miesto za diskusie s kolegami.

Je prirodzené, že veľtrhy majú konkurentov v iných prostriedkoch marketingu. Cena kontaktu medzi firmou a zákazníkom, nadviazaná prostredníctvom veľtrhu, je v porovnaní s inými médiami výhodná. Pri správne zvolenej stratégii sú veľtrhy najaktívnejšou súčasťou marketingovej kampane.

Počasie

Dnes bude polooblačno, na západe a v horských oblastiach oblačno. Najvyššia denná teplota 14 až 18, na východe miestami okolo 20 stupňov. Teplota na horách vo výške 1500 m 6 stupňov. Severný vietor 2 až 5, na východe miestami okolo 7 m/s.Vo štvrtok bude prevažne malá oblačnosť, popoludní ojedinele slabé prehánky najmä v okolí hôr. Nočná teplota 7 až 2, denná teplota 17 až 21, na severe 12 až 16 stupňov. V piatok bude polooblačno, popoludní časom až oblačno, lokálne prehánky. Nočná teplota 8 až 3, denná teplota 16 až 20 stupňov, na severe okolo 14 stupňov.Slnko vyjde zajtra o 5.58 a zapadne o 19.45 hod.

Amsterdamzamračené10
Atényoblačno19
Belehraddážď15
Berlíndážď10
Bratislavaoblačno16
Brusel zamračené11
Budapešťzamračené17
Bukurešť oblačno17
Frankfurt oblačno12 
Helsinkipolooblačno6
Istanbuloblačno16
Kodaňoblačno8
Kyjevoblačno18
Lisabonoblačno18
Londýnobčasný dážď13
Madridpolooblačno17
Moskvaoblačno16
Oslopolooblačno10
Parížoblačno15
Prahaoblačno11
Rímoblačno17
Sofiadážď13
Štokholmpolooblačno10
Varšavazamračené13
Viedeňzamračené14
Záhrebdážď14
Ženevaoblačno11

 

Webmaster: webmaster@maxo.sk
Design: MAXO s.r.o.