Hospodársky denník
USD Sk
EUR Sk
CHF Sk
CZK Sk
  Štvrtok  18.Apríla 2002
Archív - Tiráž - Prílohy
Vyhľadávanie
 
Titulná strana
Z domova
Podnikové spektrum
Zahranicie
Podnikateľ a štýl
Veda/Kultúra
Digitálny svet
Finančné komentáre
Šport
Poradenstvo/Servis
Inzercia
ASS
Veľtrhy a výstavy 2004
Spotrebiteľské ceny
Hospodársky klub
Zdravotníctvo













Prvotriedne médium

Najprv príde ponukový list. V ňom sa potenciálny vystavovateľ dozvie o davoch záujemcov pred dverami organizátora, o pripravovanej veľkolepej reklame a zástupoch nedočkavých návštevníkov z radov obchodníkov i spotrebiteľov.

S blížiacim sa termínom spľasnú sľuby ako bubliny a ak sa veľtrh či výstava vôbec koná, nuž neraz v malom komornom kruhu vystavovateľov a návštevníkov. Veď kto má vraj peniaze na lepšiu reklamu a propagáciu, čo by ešte tie naše firmy a firmičky nechceli. Pravda, česť veľtrhom výnimkám, keď podnik môže napokon ľutovať, že sa na akcii nezúčastnil a rýchlo sa pripravovať na ďalší ročník. Našťastie, dnes si už väčšina slovenských firiem a spoločností vyberá svoju prezentáciu za hranicami veľmi starostlivo a cielene. Aj organizáciu, ktorá mu účasť na medzinárodných veľtrhoch a výstavách zabezpečuje technicky. Pretože aj tu platí, že ich služby musia byť šité skutočne na mieru toho-ktorého vystavovateľa.

Veľtrhy boli vždy účinným prostriedkom marketingu. Ich silnou stránkou je priamy styk medzi podnikom ponúkajúcim výrobky či služby a zákazníkom, ktorý ich potrebuje. Zákazníci prichádzajú na veľtrhy a výstavy z vlastnej vôle, aby sa oboznámili s podnikmi a ich ponukou. Význam veľtrhov spočíva okrem iného v tom, že u zákazníkov priamo vzbudzuje potrebu kúpiť si ten či onen výrobok, alebo službu. Podľa výsledkov prieskumu uskutočneného firmou Suomen Gallup sa veľtrhy pri ovplyvňovaní výberu v prípade väčších nákupov zaraďujú hneď na druhé miesto za diskusie s kolegami.

Je prirodzené, že veľtrhy majú konkurentov v iných prostriedkoch marketingu. Cena kontaktu medzi firmou a zákazníkom, nadviazaná prostredníctvom veľtrhu, je v porovnaní s inými médiami výhodná. Pri správne zvolenej stratégii sú veľtrhy najaktívnejšou súčasťou marketingovej kampane.

Počasie

Dnes bude polooblačno, časom až oblačno, ojedinele prehánky. Najvyššia denná teplota 15 až 19, na juhu miestami až 21 stupňov. Teplota na horách vo výške 1500 m 8 stupňov. Slabý vietor severných smerov do 5 m/s.V piatok bude polooblačno, časom až oblačno. Nočná teplota 7 až 3, denná teplota 16 až 20, na severe okolo 14 stupňov. V sobotu bude polooblačno, na západe časom oblačno a ojedinele prehánky. Nočná teplota 8 až 4, denná teplota 17 až 21, na severe okolo 15 stupňov.Slnko vyjde zajtra o 5.56 a zapadne o 19.47 hod.

Amsterdamzamračené10
Atényoblačno19
Belehradoblačno14
Berlínprehánky11
Bratislavaoblačno14
Brusel zamračené11
Budapešťzamračené16
Bukurešť oblačno16
Frankfurt oblačno12 
Helsinkipolooblačno4
Istanbuloblačno16
Kodaňoblačno9
Kyjevoblačno18
Lisabonoblačno18
Londýnobčasný dážď13
Madridpolooblačno17
Moskvaoblačno6
Oslopolooblačno8
Parížoblačno15
Prahaoblačno13
Rímoblačno18
Sofiadážď13
Štokholmpolooblačno6
Varšavaoblačno14
Viedeňzamračené15
Záhrebdážď14
Ženevaoblačno11

 

Webmaster: webmaster@maxo.sk
Design: MAXO s.r.o.