Hospodársky denník
USD48,027 Sk
EUR41,87 Sk
CHF28,551 Sk
CZK1,344 Sk
  Utorok  2.Apríla 2002
Archív - Tiráž - Prílohy
Vyhľadávanie
 
Titulná strana
Z domova
Podnikové spektrum
Zahranicie
Podnikateľ a štýl
Veda/Kultúra
Digitálny svet
Finančné komentáre
Šport
Poradenstvo/Servis
Inzercia
ASS
Veľtrhy a výstavy 2004
Spotrebiteľské ceny
Hospodársky klub
Zdravotníctvo













Prvotriedne médium

Najprv príde ponukový list. V ňom sa potenciálny vystavovateľ dozvie o davoch záujemcov pred dverami organizátora, o pripravovanej veľkolepej reklame a zástupoch nedočkavých návštevníkov z radov obchodníkov i spotrebiteľov.

S blížiacim sa termínom spľasnú sľuby ako bubliny a ak sa veľtrh či výstava vôbec koná, nuž neraz v malom komornom kruhu vystavovateľov a návštevníkov. Veď kto má vraj peniaze na lepšiu reklamu a propagáciu, čo by ešte tie naše firmy a firmičky nechceli. Pravda, česť veľtrhom výnimkám, keď podnik môže napokon ľutovať, že sa na akcii nezúčastnil a rýchlo sa pripravovať na ďalší ročník. Našťastie, dnes si už väčšina slovenských firiem a spoločností vyberá svoju prezentáciu za hranicami veľmi starostlivo a cielene. Aj organizáciu, ktorá mu účasť na medzinárodných veľtrhoch a výstavách zabezpečuje technicky. Pretože aj tu platí, že ich služby musia byť šité skutočne na mieru toho-ktorého vystavovateľa.

Veľtrhy boli vždy účinným prostriedkom marketingu. Ich silnou stránkou je priamy styk medzi podnikom ponúkajúcim výrobky či služby a zákazníkom, ktorý ich potrebuje. Zákazníci prichádzajú na veľtrhy a výstavy z vlastnej vôle, aby sa oboznámili s podnikmi a ich ponukou. Význam veľtrhov spočíva okrem iného v tom, že u zákazníkov priamo vzbudzuje potrebu kúpiť si ten či onen výrobok, alebo službu. Podľa výsledkov prieskumu uskutočneného firmou Suomen Gallup sa veľtrhy pri ovplyvňovaní výberu v prípade väčších nákupov zaraďujú hneď na druhé miesto za diskusie s kolegami.

Je prirodzené, že veľtrhy majú konkurentov v iných prostriedkoch marketingu. Cena kontaktu medzi firmou a zákazníkom, nadviazaná prostredníctvom veľtrhu, je v porovnaní s inými médiami výhodná. Pri správne zvolenej stratégii sú veľtrhy najaktívnejšou súčasťou marketingovej kampane.

Počasie

Dnes bude polojasno až oblačno a na niektorých miestach slabý občasný dážď alebo prehánky, najmä na horách. Najvyššia denná teplota 15 až 19, na horách vo výške 1500 m okolo 8 stupňov. Vietor severných smerov 2 až 5 m/s. V stredu bude prevažne oblačno, cez deň miestami polooblačno. Na niektorých miestach prehánky, od 1500 m snehové. Najnižšia nočná teplota 5 až 1, najvyššia denná teplota 11 až 15, na severe okolo 8 stupňov. Vo štvrtok bude polooblačno až oblačno a ojedinele prehánky. Nočná teplota 4 až 0, v dolinách okolo -2, najvyššia denná teplota 11 až 15, na severe okolo 8 stupňov. Slnko vyjde zajtra o 6.27 a zapadne o 19.24 hod.

Odber plynu

Na dnešný deň platí v rozvodnej sústave zemného plynu odberový stupeň č. 3 a vykurovacia krivka č. 1.Tlak

Údaje o priemernom barometrickom tlaku v kPa za 28. 3. 2002: Bratislava 101,27, Sliač 98,98, Košice 99,95, Poprad 94,52, za 29. 3. 2002: Bratislava 101,11, Sliač 98,88, Košice 99,81 Poprad 94,41, za 30. 3. 2002: Bratislava 100,73, Sliač 98,67, Košice 99,60, Poprad 94,18, za 31. 3. 2002: Bratislava 100,34, Sliač 98,27, Košice 99,19, Poprad 93,80.Údaje poskytuje SPP.

Amsterdamoblačno15
Atényslnečno18
Belehradoblačno19
Berlínjasno 17
Bratislavaoblačno17
Bruselpolooblačno17
Budapešťoblačno18
Bukurešťpolooblačno16
Frankfurtjasno18
Helsinkijasno9
Istanbuldážď12
Kodaňoblačno15
Kyjevoblačno14
Lisabonoblačno19
Londýndážď14
Madridoblačno18
Milánojasno18
Moskvapolojasno6
Oslozamračené9
Parížoblačno18
Prahajasno 14
Rímjasno18
Sofiaoblačno13
Štokholmmalá oblačnosť11
Varšavapolooblačno15
Viedeňoblačno15
Záhreboblačno18
Ženevajasno15

 

Webmaster: webmaster@maxo.sk
Design: MAXO s.r.o.