Hospodársky denník
USD46,668 Sk
EUR41,593 Sk
CHF28,327 Sk
CZK1,381 Sk
  Pondelok  22.Apríla 2002
Archív - Tiráž - Prílohy
Vyhľadávanie
 
Titulná strana
Z domova
Podnikové spektrum
Zahranicie
Podnikateľ a štýl
Veda/Kultúra
Digitálny svet
Finančné komentáre
Šport
Poradenstvo/Servis
Inzercia
ASS
Veľtrhy a výstavy 2004
Spotrebiteľské ceny
Hospodársky klub
Zdravotníctvo













Hodiny pred obrazovkou

Priemerný čas sledovania televízie zostal v minulom roku nezmenený, a to 203 minút za deň. Také sú výsledky štúdie spoločnosti Eurodata TV Worldwide. Eurodata TV je medzinárodná databanka na meranie sledovanosti televízie, ktorá pokrýva 1,3 miliardy potenciálnych televíznych divákov. Severná Amerika a Latinská Amerika zaznamenali v roku 2001 sledovanosť 220 až 250 minút za deň, čo je nad svetovým priemerom. Sledovanosť v Európe je presne 203 minút za deň, čo zodpovedá priemeru. V Afrike sa výskum týkal iba Juhoafrickej republiky, kde priemerná sledovanosť dosiahla 176 minút za deň, zatiaľ čo na Strednom východe bola sledovanosť na úrovni 179 minút za deň a 157 minút v Tichomorí. Najväčšími konzumentmi televízneho vysielania sú: Bosna (287 minút/deň), Mexiko (265), Japonsko (261), USA (255) a Maďarsko (251). Zo 70 sledovaných krajín sa iba v desiatich na čele rebríčka umiestnil spravodajský program.

(mb)

 

Webmaster: webmaster@maxo.sk
Design: MAXO s.r.o.