|
|||||||||||||||||
Utorok 23.Apríla 2002 |
Ako na to?Postreh Andreja Pokojného Únia podnikateľov a zamestnávateľov v potravinárskom priemysle nám poskytla informáciu z európskeho potravinárskeho fóra o kvalite a dôvere spotrebiteľa, ktorý bol nedávno v Bruseli. Predseda predstavenstva obchodného reťazca Migros Claude Hauser zo Švajčiarska uviedol, čo očakávajú spotrebitelia pri nákupe. Z emocionálnych kritérií je to srdečnosť, sociabilita, príjemné prostredie a dobrá nálada. Z racionálnych - kvalita, cena, čerstvosť, bezpečnosť, inovatívnosť atď. Predstavil aj systém zaručenia kvality v reťazci. Čo hlavne určuje, či sa výrobok dostane do predaja, je špecializované pracovisko a jeho výsledky. Na sledovanie a schvaľovanie kvality majú totiž vlastné laboratóriá. Ak by sa toto kritérium presadilo aj u nás, časť problémov, ktoré má odstrániť zákon o reťazcoch, by možno |
|
Webmaster: webmaster@maxo.sk Design: MAXO s.r.o. |