Hospodársky denník
USD46,803 Sk
EUR41,629 Sk
CHF28,361 Sk
CZK1,378 Sk
  Utorok  23.Apríla 2002
Archív - Tiráž - Prílohy
Vyhľadávanie
 
Titulná strana
Z domova
Podnikové spektrum
Zahranicie
Podnikateľ a štýl
Veda/Kultúra
Digitálny svet
Finančné komentáre
Šport
Poradenstvo/Servis
Inzercia
ASS
Veľtrhy a výstavy 2004
Spotrebiteľské ceny
Hospodársky klub
Zdravotníctvo













Prvotriedne médium

Najprv príde ponukový list. V ňom sa potenciálny vystavovateľ dozvie o davoch záujemcov pred dverami organizátora, o pripravovanej veľkolepej reklame a zástupoch nedočkavých návštevníkov z radov obchodníkov i spotrebiteľov.

S blížiacim sa termínom spľasnú sľuby ako bubliny a ak sa veľtrh či výstava vôbec koná, nuž neraz v malom komornom kruhu vystavovateľov a návštevníkov. Veď kto má vraj peniaze na lepšiu reklamu a propagáciu, čo by ešte tie naše firmy a firmičky nechceli. Pravda, česť veľtrhom výnimkám, keď podnik môže napokon ľutovať, že sa na akcii nezúčastnil a rýchlo sa pripravovať na ďalší ročník. Našťastie, dnes si už väčšina slovenských firiem a spoločností vyberá svoju prezentáciu za hranicami veľmi starostlivo a cielene. Aj organizáciu, ktorá mu účasť na medzinárodných veľtrhoch a výstavách zabezpečuje technicky. Pretože aj tu platí, že ich služby musia byť šité skutočne na mieru toho-ktorého vystavovateľa.

Veľtrhy boli vždy účinným prostriedkom marketingu. Ich silnou stránkou je priamy styk medzi podnikom ponúkajúcim výrobky či služby a zákazníkom, ktorý ich potrebuje. Zákazníci prichádzajú na veľtrhy a výstavy z vlastnej vôle, aby sa oboznámili s podnikmi a ich ponukou. Význam veľtrhov spočíva okrem iného v tom, že u zákazníkov priamo vzbudzuje potrebu kúpiť si ten či onen výrobok, alebo službu. Podľa výsledkov prieskumu uskutočneného firmou Suomen Gallup sa veľtrhy pri ovplyvňovaní výberu v prípade väčších nákupov zaraďujú hneď na druhé miesto za diskusie s kolegami.

Je prirodzené, že veľtrhy majú konkurentov v iných prostriedkoch marketingu. Cena kontaktu medzi firmou a zákazníkom, nadviazaná prostredníctvom veľtrhu, je v porovnaní s inými médiami výhodná. Pri správne zvolenej stratégii sú veľtrhy najaktívnejšou súčasťou marketingovej kampane.

Počasie

Dnes bude malá, v poludňajších a popoludňajších hodinách prechodne zväčšená oblačnosť a miestami, najmä na strednom Slovensku prehánky, ojedinele aj búrky. Najvyššia denná teplota 17 až 21 stupňov, na Orave, v Liptove a na Spiši miestami chladnejšie. Severný vietor 3 až 6 m/s. Teplota na horách vo výške 1500 m 6 stupňov.V stredu bude prevažne oblačno a miestami prehánky alebo búrky. Nočná teplota 9 až 5, denná teplota 15 až 19, na severe okolo 13 stupňov. Vo štvrtok bude polooblačno, časom až oblačno a lokálne prehánky, ojedinele aj búrky. Nočná teplota 7 až 3, denná teplota 16 až 21, na severe okolo 14 stupňov.Slnko vyjde zajtra o 5.47 a zapadne o 19.54 hod.

Amsterdamzamračené15
Atényslnečno18
Belehraddážď15
Berlíndážď16
Bratislavaslnečno17
Brusel zamračené17
Budapešťpolooblačno17
Bukurešť dážď15
Frankfurt dážď18 
Helsinkipolojasno5
Istanbulpolooblačno18
Kodaňdážď14
Kyjevdážď11
Lisabonslnečno21
Londýnoblačno17
Madridslnečno18
Moskvapolooblačno14
Oslooblačno13
Parížzamračené18
Prahadážď17
Rímoblačno21
Sofiadážď11
Štokholmzamračené9
Varšavajasno18
Viedeňprehánky17
Záhrebprehánky15
Ženevaoblačno17

 

Webmaster: webmaster@maxo.sk
Design: MAXO s.r.o.