Hospodársky denník
USD46,936 Sk
EUR41,754 Sk
CHF28,472 Sk
CZK1,381 Sk
  Štvrtok  25.Apríla 2002
Archív - Tiráž - Prílohy
Vyhľadávanie
 
Titulná strana
Z domova
Podnikové spektrum
Zahranicie
Podnikateľ a štýl
Veda/Kultúra
Digitálny svet
Finančné komentáre
Šport
Poradenstvo/Servis
Inzercia
ASS
Veľtrhy a výstavy 2004
Spotrebiteľské ceny
Hospodársky klub
Zdravotníctvo













Prvotriedne médium

Najprv príde ponukový list. V ňom sa potenciálny vystavovateľ dozvie o davoch záujemcov pred dverami organizátora, o pripravovanej veľkolepej reklame a zástupoch nedočkavých návštevníkov z radov obchodníkov i spotrebiteľov.

S blížiacim sa termínom spľasnú sľuby ako bubliny a ak sa veľtrh či výstava vôbec koná, nuž neraz v malom komornom kruhu vystavovateľov a návštevníkov. Veď kto má vraj peniaze na lepšiu reklamu a propagáciu, čo by ešte tie naše firmy a firmičky nechceli. Pravda, česť veľtrhom výnimkám, keď podnik môže napokon ľutovať, že sa na akcii nezúčastnil a rýchlo sa pripravovať na ďalší ročník. Našťastie, dnes si už väčšina slovenských firiem a spoločností vyberá svoju prezentáciu za hranicami veľmi starostlivo a cielene. Aj organizáciu, ktorá mu účasť na medzinárodných veľtrhoch a výstavách zabezpečuje technicky. Pretože aj tu platí, že ich služby musia byť šité skutočne na mieru toho-ktorého vystavovateľa.

Veľtrhy boli vždy účinným prostriedkom marketingu. Ich silnou stránkou je priamy styk medzi podnikom ponúkajúcim výrobky či služby a zákazníkom, ktorý ich potrebuje. Zákazníci prichádzajú na veľtrhy a výstavy z vlastnej vôle, aby sa oboznámili s podnikmi a ich ponukou. Význam veľtrhov spočíva okrem iného v tom, že u zákazníkov priamo vzbudzuje potrebu kúpiť si ten či onen výrobok, alebo službu. Podľa výsledkov prieskumu uskutočneného firmou Suomen Gallup sa veľtrhy pri ovplyvňovaní výberu v prípade väčších nákupov zaraďujú hneď na druhé miesto za diskusie s kolegami.

Je prirodzené, že veľtrhy majú konkurentov v iných prostriedkoch marketingu. Cena kontaktu medzi firmou a zákazníkom, nadviazaná prostredníctvom veľtrhu, je v porovnaní s inými médiami výhodná. Pri správne zvolenej stratégii sú veľtrhy najaktívnejšou súčasťou marketingovej kampane.

Počasie

Dnes bude polojasno, popoludní pri časom zväčšenej oblačnosti miestami, najmä v horských oblastiach, prehánky, ojedinele aj búrky. Najvyššia denná teplota 16 až 20, na severe okolo 14 stupňov. Prevažne severný vietor 2 až 5 m/s, na horách vo výške 1500 m 6 stupňov.V piatok bude oblačno, časom až polooblačno a miestami prehánky, ojedinele aj búrky. Nočná teplota 10 až 6, v horských dolinách miestami okolo 4, denná teplota 16 až 20, na severe okolo 14 stupňov. V sobotu bude veľká oblačnosť až zamračené a na mnohých miestach dážď. Nočná teplota 11 až 6, denná teplota 13 až 17, na severe okolo 10 stupňov.Slnko vyjde zajtra o 5.43 a zapadne o 19.57 hod.

Amsterdampolooblačno19
Atényobčasný dážď19
Belehradoblačno22
Berlínoblačno15
Bratislavaoblačno18
Brusel polooblačno19
Budapešťoblačno20
Bukurešť oblačno22
Frankfurt dážď16 
Helsinkioblačno15
Istanbuloblačno18
Kodaňoblačno14
Kyjevoblačno16
Lisabonpolooblačno27
Londýnoblačno19
Madridpolooblačno24
Moskvapolojasno15
Oslooblačno9
Parížpolooblačno23
Prahaobčasný dážď15
Rímpolojasno23
Sofiaoblačno18
Štokholmzamračené16
Varšavapolooblačno16
Viedeňoblačno18
Záhrebprehánky21
Ženevaobčasný dážď17

 

Webmaster: webmaster@maxo.sk
Design: MAXO s.r.o.