Hospodársky denník
USD46,801 Sk
EUR41,91 Sk
CHF28,589 Sk
CZK1,382 Sk
  Piatok  26.Apríla 2002

Ovocné trendy

Viete si predstaviť telo s vôňou ovocia? Nuž s príchodom slnečných dní predstavuje obľúbená značka telovej a vlasovej kozmetiky Palmolive netradičný rad produktov Fruit Essentials. Ako už sám názov napovedá, ide o telovú kozmetiku s vôňou ovocia - broskýň, malín alebo melóna. V tejto podobe evokujú hravé, energické pocity. Krémová pena pokožku nielen umýva, ale zanechá ju dlho jemnú a hebkú. Nový rad Palmolive Fruit Essentials obsahuje napríklad priehľadné glycerínové mydlá - ružové a zelené či priehľadné tekuté oranžové. Kolekciu dopĺňajú sprchové gély. Zaujímavosťou je, že už po tretí raz sa cez májové víkendy s firmou Palmolive otvoria verejnosti bezplatne brány botanických záhrad. V Bratislave to bude 4. či 5. 5., v Nitre 11. až 12. 5. a 18. až 19. 5. si možno takto pozrieť jedinečnú tropickú vegetáciu v botanickej záhrade v Košiciach.

Webmaster: webmaster@maxo.sk
Design: MAXO s.r.o.