Hospodársky denník
USD46,801 Sk
EUR41,91 Sk
CHF28,589 Sk
CZK1,382 Sk
  Piatok  26.Apríla 2002
Archív - Tiráž - Prílohy
Vyhľadávanie
 
Titulná strana
Z domova
Podnikové spektrum
Zahranicie
Podnikateľ a štýl
Veda/Kultúra
Digitálny svet
Finančné komentáre
Šport
Poradenstvo/Servis
Inzercia
ASS
Veľtrhy a výstavy 2004
Spotrebiteľské ceny
Hospodársky klub
Zdravotníctvo













Prvotriedne médium

Najprv príde ponukový list. V ňom sa potenciálny vystavovateľ dozvie o davoch záujemcov pred dverami organizátora, o pripravovanej veľkolepej reklame a zástupoch nedočkavých návštevníkov z radov obchodníkov i spotrebiteľov.

S blížiacim sa termínom spľasnú sľuby ako bubliny a ak sa veľtrh či výstava vôbec koná, nuž neraz v malom komornom kruhu vystavovateľov a návštevníkov. Veď kto má vraj peniaze na lepšiu reklamu a propagáciu, čo by ešte tie naše firmy a firmičky nechceli. Pravda, česť veľtrhom výnimkám, keď podnik môže napokon ľutovať, že sa na akcii nezúčastnil a rýchlo sa pripravovať na ďalší ročník. Našťastie, dnes si už väčšina slovenských firiem a spoločností vyberá svoju prezentáciu za hranicami veľmi starostlivo a cielene. Aj organizáciu, ktorá mu účasť na medzinárodných veľtrhoch a výstavách zabezpečuje technicky. Pretože aj tu platí, že ich služby musia byť šité skutočne na mieru toho-ktorého vystavovateľa.

Veľtrhy boli vždy účinným prostriedkom marketingu. Ich silnou stránkou je priamy styk medzi podnikom ponúkajúcim výrobky či služby a zákazníkom, ktorý ich potrebuje. Zákazníci prichádzajú na veľtrhy a výstavy z vlastnej vôle, aby sa oboznámili s podnikmi a ich ponukou. Význam veľtrhov spočíva okrem iného v tom, že u zákazníkov priamo vzbudzuje potrebu kúpiť si ten či onen výrobok, alebo službu. Podľa výsledkov prieskumu uskutočneného firmou Suomen Gallup sa veľtrhy pri ovplyvňovaní výberu v prípade väčších nákupov zaraďujú hneď na druhé miesto za diskusie s kolegami.

Je prirodzené, že veľtrhy majú konkurentov v iných prostriedkoch marketingu. Cena kontaktu medzi firmou a zákazníkom, nadviazaná prostredníctvom veľtrhu, je v porovnaní s inými médiami výhodná. Pri správne zvolenej stratégii sú veľtrhy najaktívnejšou súčasťou marketingovej kampane.

Počasie

Dnes bude polojasno, od západu zväčšená oblačnosť a miestami občasný dážď alebo prehánky, ojedinele i búrky. Najvyššia denná teplota 17 až 21, na Orave, v Liptove a na Spiši okolo 14 stupňov. Slabý premenlivý, popoludní južný až juhozápadný vietor 3 až 7 m/s. Teplota vo výške 1500 m 6 stupňov.V sobotu bude veľká oblačnosť až zamračené a na mnohých miestach dážď alebo prehánky. Nočná teplota 11 až 7, v horských dolinách okolo 5, denná teplota 13 až 17, na severe okolo 11 stupňov. V nedeľu bude polooblačno až oblačno a miestami prehánky, asi od 1800 m snehové. Nočná teplota 8 až 4, v údoliach okolo 2, denná teplota 13 až 18, na severe okolo 11 stupňov.Slnko vyjde zajtra o 5.41 a zapadne o 19.58 hod.

Amsterdamdážď13
Atényoblačno20
Belehradpolooblačno17
Berlínpolooblačno17
Bratislavaprehánky18
Brusel oblačno15
Budapešťoblačno18
Bukurešť oblačno16
Frankfurt zamračené18 
Helsinkioblačno14
Istanbulpolooblačno16
Kodaňpolooblačno15
Kyjevdážď13
Lisabonslnečno27
Londýndážď11
Madridslnečno24
Moskvaoblačno18
Oslodážď11
Paríždážď16
Prahadážď18
Rímpolooblačno21
Sofiapolooblačno12
Štokholmoblačno15
Varšavadážď17
Viedeňoblačno20
Záhrebpolooblačno18
Ženevadážď15

 

Webmaster: webmaster@maxo.sk
Design: MAXO s.r.o.