Hospodársky denník
USD46,501 Sk
EUR42,037 Sk
CHF28,717 Sk
CZK1,383 Sk
  Utorok  30.Apríla 2002
Archív - Tiráž - Prílohy
Vyhľadávanie
 
Titulná strana
Z domova
Podnikové spektrum
Zahranicie
Podnikateľ a štýl
Veda/Kultúra
Digitálny svet
Finančné komentáre
Šport
Poradenstvo/Servis
Inzercia
ASS
Veľtrhy a výstavy 2004
Spotrebiteľské ceny
Hospodársky klub
Zdravotníctvo













Prvotriedne médium

Najprv príde ponukový list. V ňom sa potenciálny vystavovateľ dozvie o davoch záujemcov pred dverami organizátora, o pripravovanej veľkolepej reklame a zástupoch nedočkavých návštevníkov z radov obchodníkov i spotrebiteľov.

S blížiacim sa termínom spľasnú sľuby ako bubliny a ak sa veľtrh či výstava vôbec koná, nuž neraz v malom komornom kruhu vystavovateľov a návštevníkov. Veď kto má vraj peniaze na lepšiu reklamu a propagáciu, čo by ešte tie naše firmy a firmičky nechceli. Pravda, česť veľtrhom výnimkám, keď podnik môže napokon ľutovať, že sa na akcii nezúčastnil a rýchlo sa pripravovať na ďalší ročník. Našťastie, dnes si už väčšina slovenských firiem a spoločností vyberá svoju prezentáciu za hranicami veľmi starostlivo a cielene. Aj organizáciu, ktorá mu účasť na medzinárodných veľtrhoch a výstavách zabezpečuje technicky. Pretože aj tu platí, že ich služby musia byť šité skutočne na mieru toho-ktorého vystavovateľa.

Veľtrhy boli vždy účinným prostriedkom marketingu. Ich silnou stránkou je priamy styk medzi podnikom ponúkajúcim výrobky či služby a zákazníkom, ktorý ich potrebuje. Zákazníci prichádzajú na veľtrhy a výstavy z vlastnej vôle, aby sa oboznámili s podnikmi a ich ponukou. Význam veľtrhov spočíva okrem iného v tom, že u zákazníkov priamo vzbudzuje potrebu kúpiť si ten či onen výrobok, alebo službu. Podľa výsledkov prieskumu uskutočneného firmou Suomen Gallup sa veľtrhy pri ovplyvňovaní výberu v prípade väčších nákupov zaraďujú hneď na druhé miesto za diskusie s kolegami.

Je prirodzené, že veľtrhy majú konkurentov v iných prostriedkoch marketingu. Cena kontaktu medzi firmou a zákazníkom, nadviazaná prostredníctvom veľtrhu, je v porovnaní s inými médiami výhodná. Pri správne zvolenej stratégii sú veľtrhy najaktívnejšou súčasťou marketingovej kampane.

Počasie

Dnes bude polojasno, miestami pri časom zväčšenej oblačnosti prehánky, najmä na horách. Najvyššia denná teplota 16 až 20, na juhu okolo 22 stupňov. Južný až juhozápadný vietor 3 až 7 m/s. Teplota na horách vo výške 1500 m 6 stupňov.V stredu bude jasno až polojasno, cez deň teplo. Nočná teplota 9 až 5, denná teplota 22 až 26, na severe okolo 20 stupňov. Vo štvrtok bude jasno až polojasno a naďalej teplo. Nočná teplota 12 až 8, v horských dolinách 6, denná teplota 23 až 28, na severe okolo 21 stupňov.Slnko vyjde zajtra o 5.35 a zapadne o 20.04 hod.

Amsterdamzamračené12
Atényoblačno19
Belehradpolooblačno19
Berlíndážď12
Bratislavapolooblačno18
Brusel dážď12
Budapešťpolooblačno19
Bukurešť oblačno20
Frankfurt dážď13 
Helsinkidážď11
Istanbulmalá oblačnosť22
Kodaňprehánky12
Kyjevoblačno16
Lisabonpolooblačno23
Londýnoblačno13
Madridmalá oblačnosť27
Moskvadážď16
Oslodážď10
Parížoblačno16
Prahaobčasný dážď14
Rímpolojasno21
Sofiaoblačno15
Štokholmdážď12
Varšavaobčasný dážď13
Viedeňpolooblačno19
Záhreboblačno17
Ženevapolooblačno21

 

Webmaster: webmaster@maxo.sk
Design: MAXO s.r.o.