Hospodársky denník
USD46,896 Sk
EUR42,469 Sk
CHF29,2 Sk
CZK1,393 Sk
  Piatok  10.Mája 2002

Ako byť ešte úspešnejší

Príkazom súčasnosti je prestíž a úspech, a tak tomuto cieľu hodláte podriadiť svoj život isto aj vy. Nepodľahnite však zaručeným tvrdeniam. Znalci upozorňujú, že existuje mnoho teórií a mýtov o tvorivých osobnostiach. Ľudia s tvorivými schopnosťami sú očarujúci, temperamentní a úspešní... Darí sa im v chaose... Nepajedia sa, ak k nim máte pripomienky... Zaplavujú svoje okolie množstvom famóznych nápadov... Isto, je lákavé byť práve takýmto, pretože na prvý pohľad sú to ľudia atraktívni. Bohužiaľ, má to iba veľmi málo spoločné so skutočne tvorivými osobnosťami v reálnom svete obchodu a podnikania. Skutoční tvoriví biznismeni sú disciplinovaní, racionálni a navyše produktívnejší ako iní. „Provokujú“ druhých, aby prichádzali s nápadmi a boli kreatívni. Buďte teda hráčmi kolektívnych „športov“, pretože práve to je najlepší spôsob, ako dostať svoje myšlienky na trh. Ľudia radi hovoria o sebe, nechajte ich teda vravieť... Polovica víťazstva v boji o informácie spočíva v tom, že sa rozhodnete informácie získavať, nie odovzdávať. Nezabúdajte, že najhoršou vecou, ktorá sa vám môže stať, je uspokojenie sa s postavením vašej spoločnosti na trhu. Ak začnete byť spokojní so súčasnou situáciou, je to ako by ste vydali podnikový príkaz na zastavenie činnosti.

Webmaster: webmaster@maxo.sk
Design: MAXO s.r.o.