Hospodársky denník
USD46,896 Sk
EUR42,469 Sk
CHF29,2 Sk
CZK1,393 Sk
  Piatok  10.Mája 2002
Archív - Tiráž - Prílohy
Vyhľadávanie
 
Titulná strana
Z domova
Podnikové spektrum
Zahranicie
Podnikateľ a štýl
Veda/Kultúra
Digitálny svet
Finančné komentáre
Šport
Poradenstvo/Servis
Inzercia
ASS
Veľtrhy a výstavy 2004
Spotrebiteľské ceny
Hospodársky klub
Zdravotníctvo













Prvotriedne médium

Najprv príde ponukový list. V ňom sa potenciálny vystavovateľ dozvie o davoch záujemcov pred dverami organizátora, o pripravovanej veľkolepej reklame a zástupoch nedočkavých návštevníkov z radov obchodníkov i spotrebiteľov.

S blížiacim sa termínom spľasnú sľuby ako bubliny a ak sa veľtrh či výstava vôbec koná, nuž neraz v malom komornom kruhu vystavovateľov a návštevníkov. Veď kto má vraj peniaze na lepšiu reklamu a propagáciu, čo by ešte tie naše firmy a firmičky nechceli. Pravda, česť veľtrhom výnimkám, keď podnik môže napokon ľutovať, že sa na akcii nezúčastnil a rýchlo sa pripravovať na ďalší ročník. Našťastie, dnes si už väčšina slovenských firiem a spoločností vyberá svoju prezentáciu za hranicami veľmi starostlivo a cielene. Aj organizáciu, ktorá mu účasť na medzinárodných veľtrhoch a výstavách zabezpečuje technicky. Pretože aj tu platí, že ich služby musia byť šité skutočne na mieru toho-ktorého vystavovateľa.

Veľtrhy boli vždy účinným prostriedkom marketingu. Ich silnou stránkou je priamy styk medzi podnikom ponúkajúcim výrobky či služby a zákazníkom, ktorý ich potrebuje. Zákazníci prichádzajú na veľtrhy a výstavy z vlastnej vôle, aby sa oboznámili s podnikmi a ich ponukou. Význam veľtrhov spočíva okrem iného v tom, že u zákazníkov priamo vzbudzuje potrebu kúpiť si ten či onen výrobok, alebo službu. Podľa výsledkov prieskumu uskutočneného firmou Suomen Gallup sa veľtrhy pri ovplyvňovaní výberu v prípade väčších nákupov zaraďujú hneď na druhé miesto za diskusie s kolegami.

Je prirodzené, že veľtrhy majú konkurentov v iných prostriedkoch marketingu. Cena kontaktu medzi firmou a zákazníkom, nadviazaná prostredníctvom veľtrhu, je v porovnaní s inými médiami výhodná. Pri správne zvolenej stratégii sú veľtrhy najaktívnejšou súčasťou marketingovej kampane.

Počasie

Dnes bude polojasno až oblačno a miestami najmä na strednom Slovensku prehánky a búrky. Najvyššia denná teplota 20 až 24, v južnej polovici územia miestami okolo 26 stupňov. Teplota na horách vo výške 1500 m 12 stupňov. Juhovýchodný až južný vietor 3 až 7 m/s.V sobotu bude oblačno, časom až polojasno, miestami prehánky alebo búrky. Nočná teplota 15 až 11, denná teplota 24 až 28 stupňov. V nedeľu bude polooblačno, cez deň miestami až oblačno a ojedinele prehánky alebo búrky. Nočná teplota 15 až 11, denná teplota 24 až 28 stupňov.Slnko vyjde zajtra o 5.19 a zapadne o 20.18 hod.

Amsterdamoblačno21
Aténypolojasno27
Belehradoblačno21
Berlínpolooblačno25
Bratislavaoblačno19
Brusel oblačno18
Budapešťzamračené16
Bukurešť jasno22
Frankfurt zamračené17 
Helsinkipolojasno11
Istanbuljasno20
Kodaňjasno19
Kyjevpolooblačno24
Lisabonoblačno18
Londýnoblačno16
Madriddážď14
Moskvaprehánky15
Osloprehánky12
Parížzamračené18
Prahazamračené18
Rímzamračené19
Sofiaoblačno15
Štokholmpolojasno15
Varšavaoblačno28
Viedeňzamračené22
Záhreboblačno22
Ženevaoblačno17

 

Webmaster: webmaster@maxo.sk
Design: MAXO s.r.o.