Hospodársky denník
USD46,868 Sk
EUR42,488 Sk
CHF29,203 Sk
CZK1,391 Sk
  Streda  15.Mája 2002
Archív - Tiráž - Prílohy
Vyhľadávanie
 
Titulná strana
Z domova
Podnikové spektrum
Zahranicie
Podnikateľ a štýl
Veda/Kultúra
Digitálny svet
Finančné komentáre
Šport
Poradenstvo/Servis
Inzercia
ASS
Veľtrhy a výstavy 2004
Spotrebiteľské ceny
Hospodársky klub
Zdravotníctvo













Prvotriedne médium

Najprv príde ponukový list. V ňom sa potenciálny vystavovateľ dozvie o davoch záujemcov pred dverami organizátora, o pripravovanej veľkolepej reklame a zástupoch nedočkavých návštevníkov z radov obchodníkov i spotrebiteľov.

S blížiacim sa termínom spľasnú sľuby ako bubliny a ak sa veľtrh či výstava vôbec koná, nuž neraz v malom komornom kruhu vystavovateľov a návštevníkov. Veď kto má vraj peniaze na lepšiu reklamu a propagáciu, čo by ešte tie naše firmy a firmičky nechceli. Pravda, česť veľtrhom výnimkám, keď podnik môže napokon ľutovať, že sa na akcii nezúčastnil a rýchlo sa pripravovať na ďalší ročník. Našťastie, dnes si už väčšina slovenských firiem a spoločností vyberá svoju prezentáciu za hranicami veľmi starostlivo a cielene. Aj organizáciu, ktorá mu účasť na medzinárodných veľtrhoch a výstavách zabezpečuje technicky. Pretože aj tu platí, že ich služby musia byť šité skutočne na mieru toho-ktorého vystavovateľa.

Veľtrhy boli vždy účinným prostriedkom marketingu. Ich silnou stránkou je priamy styk medzi podnikom ponúkajúcim výrobky či služby a zákazníkom, ktorý ich potrebuje. Zákazníci prichádzajú na veľtrhy a výstavy z vlastnej vôle, aby sa oboznámili s podnikmi a ich ponukou. Význam veľtrhov spočíva okrem iného v tom, že u zákazníkov priamo vzbudzuje potrebu kúpiť si ten či onen výrobok, alebo službu. Podľa výsledkov prieskumu uskutočneného firmou Suomen Gallup sa veľtrhy pri ovplyvňovaní výberu v prípade väčších nákupov zaraďujú hneď na druhé miesto za diskusie s kolegami.

Je prirodzené, že veľtrhy majú konkurentov v iných prostriedkoch marketingu. Cena kontaktu medzi firmou a zákazníkom, nadviazaná prostredníctvom veľtrhu, je v porovnaní s inými médiami výhodná. Pri správne zvolenej stratégii sú veľtrhy najaktívnejšou súčasťou marketingovej kampane.

Počasie

Dnes bude jasno až polooblačno. Na severe a východe pri zväčšenej oblačnosti miestami prehánky, ojedinele búrky. Najvyššia denná teplota 20 až 24 stupňov. Teplota na horách vo výške 1500 m 9 stupňov. Západný až severozápadný vietor 3 až 7 m/s.Vo štvrtok bude polooblačno, ojedinele prehánky alebo búrky. Nočná teplota 12 až 8, denná teplota 22 až 26, na severe 19 stupňov. V piatok bude prevažne malá oblačnosť, ojedinele prehánky alebo búrky, najmä v horských oblastiach. Nočná teplota 14 až 9, denná teplota 23 až 27, na severe okolo 20 stupňov. Slnko vyjde zajtra o 5.13 a zapadne o 20.24 hod.

Amsterdamoblačno21
Aténypolooblačno25
Belehradpolojasno26
Berlínzamračené17
Bratislavapolooblačno25
Brusel oblačno16
Budapešťpolooblačno25
Bukurešť prehánky22
Frankfurt polooblačno20 
Helsinkipolooblačno23
Istanbulpolooblačno25
Kodaňoblačno17
Kyjevpolooblačno24
Lisabonpolooblačno21
Londýnoblačno15
Madridjasno25
Moskvaoblačno21
Oslooblačno20
Parížpolojasno25
Prahaprehánky18
Rímpolojasno24
Sofiaoblačno19
Štokholmpolooblačno20
Varšavapolooblačno24
Viedeňpolooblačno23
Záhreboblačno22
Ženevapolojasno23

 

Webmaster: webmaster@maxo.sk
Design: MAXO s.r.o.