Hospodársky denník
USD46,994 Sk
EUR42,83 Sk
CHF29,406 Sk
CZK1,41 Sk
  Piatok  17.Mája 2002

Ocenenie CRM riešeniu

Spoločnosť Canada Post Corporation získala prestížne ocenenie „Gartner CRM Award of Excellence“ na tohtoročnej výročnej CRM konferencii nezávislej analytickej spoločnosti Gartner Group. Aplikované CRM riešenia sú hodnotené na základe 8 kritérií, ktoré Gartner Group definovala pre oblasť riadenia vzťahov so zákazníkmi: vízia, stratégia, zákaznícke skúsenosti, organizácia, merateľnosť, procesy, informácie a technológia. Tohto roku sa o ocenenie usilovalo viac ako 190 spoločností z troch kontinentov.

Canada Post zvíťazila vďaka svojmu efektívnemu zákazníckemu prístupu, transformácii svojej podnikovej metodológie smerom k internetu a uvedeniu nových kanálov pre svojich zákazníkov. Transformačný program firmy Canada Post, ktorý bol otvorený pred takmer dvoma rokmi, je založený na e-business platforme mySAP.com a využíva know-how implementačných partnerov SAP a Accenture. Pomocou riešenia mySAP CRM sa podarilo zjednodušiť podnikové procesy a nahradiť viac než 60 pôvodných aplikácií jednou integrovanou e-business platformou.

(jz)

Webmaster: webmaster@maxo.sk
Design: MAXO s.r.o.