Hospodársky denník
USD46,994 Sk
EUR42,83 Sk
CHF29,406 Sk
CZK1,41 Sk
  Piatok  17.Mája 2002

Zásah do dvoch hodín

Podpora prevádzky internetového obchodu

Spoločnosť Unicorn Group Slovensko a IBM Rakúsko začali v uplynulom roku spolupracovať na projekte „Podpora prevádzky internetového obchodu založeného na technológiách IBM“. Ide o technológie IBM WebSphere Commerce Suite (WCS), databáza DB2, IBM MQ Series, operačný systém IBM AIX. Systém je distribuovaný na viac ako 10 serveroch.

Úlohou servisného tímu Unicorn Group je počas prevádzky systému zabezpečiť nepretržitú aplikačnú podporu vrátane nepretržitej hot-line telefonickej služby. V prípade nutnosti garantujú zásah do jednej, resp. dvoch hodín od nahlásenia problému podľa závažnosti. Spoločnosť taktiež zabezpečuje drobné úpravy a rozvoj systému podľa požiadaviek zákazníka, a s tým súvisiace služby (vytváranie opravných update systému, implementácia nových funkčností, testovanie a nasadzovanie týchto zmien do prevádzky). Štandardným výstupom servisnej činnosti je vytváranie správ o stave systému, prehľad riešených problémov, upozorňovanie na možné riziká zistené počas prevádzky.

Podporovaný systém je nový internetový obchod, ktorý využíva údaje z existujúceho back end systému zákazníka, teda databázu, na ktorej sú uložené aktuálne produkčné dáta – sklad, a využíva ju súčasné internetové riešenie zákazníka, ktoré tento nový internetový obchod nahrádza.

Systém využíva dve on-line služby na overovanie adries a platobných kariet. Architektúra systému je trojvrstvová, teda dátový server, aplikačný server a www server. Systém využíva Java 2 Enterprise Edition platformu.

(jz)

Webmaster: webmaster@maxo.sk
Design: MAXO s.r.o.