Hospodársky denník
USD47,309 Sk
EUR43,777 Sk
CHF30,103 Sk
CZK1,431 Sk
  Piatok  24.Mája 2002
Archív - Tiráž - Prílohy
Vyhľadávanie
 
Titulná strana
Z domova
Podnikové spektrum
Zahranicie
Podnikateľ a štýl
Veda/Kultúra
Digitálny svet
Finančné komentáre
Šport
Poradenstvo/Servis
Inzercia
ASS
Veľtrhy a výstavy 2004
Spotrebiteľské ceny
Hospodársky klub
Zdravotníctvo













Prvotriedne médium

Najprv príde ponukový list. V ňom sa potenciálny vystavovateľ dozvie o davoch záujemcov pred dverami organizátora, o pripravovanej veľkolepej reklame a zástupoch nedočkavých návštevníkov z radov obchodníkov i spotrebiteľov.

S blížiacim sa termínom spľasnú sľuby ako bubliny a ak sa veľtrh či výstava vôbec koná, nuž neraz v malom komornom kruhu vystavovateľov a návštevníkov. Veď kto má vraj peniaze na lepšiu reklamu a propagáciu, čo by ešte tie naše firmy a firmičky nechceli. Pravda, česť veľtrhom výnimkám, keď podnik môže napokon ľutovať, že sa na akcii nezúčastnil a rýchlo sa pripravovať na ďalší ročník. Našťastie, dnes si už väčšina slovenských firiem a spoločností vyberá svoju prezentáciu za hranicami veľmi starostlivo a cielene. Aj organizáciu, ktorá mu účasť na medzinárodných veľtrhoch a výstavách zabezpečuje technicky. Pretože aj tu platí, že ich služby musia byť šité skutočne na mieru toho-ktorého vystavovateľa.

Veľtrhy boli vždy účinným prostriedkom marketingu. Ich silnou stránkou je priamy styk medzi podnikom ponúkajúcim výrobky či služby a zákazníkom, ktorý ich potrebuje. Zákazníci prichádzajú na veľtrhy a výstavy z vlastnej vôle, aby sa oboznámili s podnikmi a ich ponukou. Význam veľtrhov spočíva okrem iného v tom, že u zákazníkov priamo vzbudzuje potrebu kúpiť si ten či onen výrobok, alebo službu. Podľa výsledkov prieskumu uskutočneného firmou Suomen Gallup sa veľtrhy pri ovplyvňovaní výberu v prípade väčších nákupov zaraďujú hneď na druhé miesto za diskusie s kolegami.

Je prirodzené, že veľtrhy majú konkurentov v iných prostriedkoch marketingu. Cena kontaktu medzi firmou a zákazníkom, nadviazaná prostredníctvom veľtrhu, je v porovnaní s inými médiami výhodná. Pri správne zvolenej stratégii sú veľtrhy najaktívnejšou súčasťou marketingovej kampane.

Počasie

Dnes bude od západu postupne veľká oblačnosť a početné prehánky, miestami najmä na západe a severe búrky. Na východe spočiatku polojasno. Najvyššia denná teplota 24 až 28. Teplota na horách vo výške 1500 m 15 stupňov. Juhovýchodný až južný vietor 3 až 7 m/s.V sobotu bude oblačno, časom až polooblačno a miestami prehánky, ojedinele aj búrky. Nočná teplota 16 až 12, denná teplota 23 až 27, na severe okolo 21 stupňov. V nedeľu bude prevažne veľká oblačnosť a početné prehánky, ojedinele aj búrky. Nočná teplota 16 až 12, denná teplota 21 až 25, na severe okolo 19 stupňov.Slnko vyjde zajtra o 5.03 a zapadne o 20.35 hod.

Amsterdamdážď18
Atényjasno27
Belehradzamračené24
Berlíndážď14
Bratislavadážď22
Bruseldážď17
Budapešťoblačno24
Bukurešť oblačno27
Frankfurt jasno19 
Helsinkioblačno21
Istanbulpolooblačno22
Kodaňdážď13
Kyjevpolooblačno23
Lisabonpolooblačno21
Londýndážď16
Madridpolooblačno21
Moskvaoblačno18
Oslodážď19
Parížzamračené15
Prahadážď18
Rímdážď21
Sofiaoblačno20
Štokholmprehánky20
Varšavadážď26
Viedeňzamračené21
Záhrebdážď20
Ženevapolooblačno16

 

Webmaster: webmaster@maxo.sk
Design: MAXO s.r.o.