Hospodársky denník
USD46,536 Sk
EUR42,148 Sk
CHF28,984 Sk
CZK1,375 Sk
  Piatok  3.Mája 2002

Podľa potrieb biznisu

Raz som niekde počula výrok, že keby Thomas Edison vyštudoval nejakú univerzitnú obchodnú fakultu, dodnes by sme svietili sviečkami. Naše dobre mienené rady teda majú zaplniť medzeru medzi tým, čo sa prednáša na školách a praktickými zručnosťami z terénu. Vedzte teda, že spôsob vášho odievania a celkovej úpravy vytvára okamžitý a silný dojem o tom, kto vlastne ste. Väčšinou sa vypláca obliekať sa konzervatívne. Pokiaľ si myslíte, že ste schopní odhadovať mnoho vecí o druhých podľa ich oblečenia, je dobré predpokladať, že rovnako posudzujú aj oni vás. Je zrejmé, že čím je vaše odievanie formálnejšie, tým ťažšie je vás „prečítať“. Ľudia prichádzajúci na obchodné rokovanie v sandáloch a naboso, s rozopnutou košeľou a vystavujúci na obdiv zlaté retiazky, dávajú možnosť nahliadnuť druhým do svojej skutočnej osobnosti. Znalci pripomínajú, že pokiaľ ste nevhodne oblečení, šanca dohodnúť dobrý biznis sa znižuje o polovicu. Nezabúdajte teda, že základné pravidlo znie, že váš odev pri obchodnom rokovaní by o vás nemal vravieť nič - okrem toho, že vám „sekne“.

Webmaster: webmaster@maxo.sk
Design: MAXO s.r.o.