Hospodársky denník
USD46,536 Sk
EUR42,148 Sk
CHF28,984 Sk
CZK1,375 Sk
  Piatok  3.Mája 2002
Archív - Tiráž - Prílohy
Vyhľadávanie
 
Titulná strana
Z domova
Podnikové spektrum
Zahranicie
Podnikateľ a štýl
Veda/Kultúra
Digitálny svet
Finančné komentáre
Šport
Poradenstvo/Servis
Inzercia
ASS
Veľtrhy a výstavy 2004
Spotrebiteľské ceny
Hospodársky klub
Zdravotníctvo













Prvotriedne médium

Najprv príde ponukový list. V ňom sa potenciálny vystavovateľ dozvie o davoch záujemcov pred dverami organizátora, o pripravovanej veľkolepej reklame a zástupoch nedočkavých návštevníkov z radov obchodníkov i spotrebiteľov.

S blížiacim sa termínom spľasnú sľuby ako bubliny a ak sa veľtrh či výstava vôbec koná, nuž neraz v malom komornom kruhu vystavovateľov a návštevníkov. Veď kto má vraj peniaze na lepšiu reklamu a propagáciu, čo by ešte tie naše firmy a firmičky nechceli. Pravda, česť veľtrhom výnimkám, keď podnik môže napokon ľutovať, že sa na akcii nezúčastnil a rýchlo sa pripravovať na ďalší ročník. Našťastie, dnes si už väčšina slovenských firiem a spoločností vyberá svoju prezentáciu za hranicami veľmi starostlivo a cielene. Aj organizáciu, ktorá mu účasť na medzinárodných veľtrhoch a výstavách zabezpečuje technicky. Pretože aj tu platí, že ich služby musia byť šité skutočne na mieru toho-ktorého vystavovateľa.

Veľtrhy boli vždy účinným prostriedkom marketingu. Ich silnou stránkou je priamy styk medzi podnikom ponúkajúcim výrobky či služby a zákazníkom, ktorý ich potrebuje. Zákazníci prichádzajú na veľtrhy a výstavy z vlastnej vôle, aby sa oboznámili s podnikmi a ich ponukou. Význam veľtrhov spočíva okrem iného v tom, že u zákazníkov priamo vzbudzuje potrebu kúpiť si ten či onen výrobok, alebo službu. Podľa výsledkov prieskumu uskutočneného firmou Suomen Gallup sa veľtrhy pri ovplyvňovaní výberu v prípade väčších nákupov zaraďujú hneď na druhé miesto za diskusie s kolegami.

Je prirodzené, že veľtrhy majú konkurentov v iných prostriedkoch marketingu. Cena kontaktu medzi firmou a zákazníkom, nadviazaná prostredníctvom veľtrhu, je v porovnaní s inými médiami výhodná. Pri správne zvolenej stratégii sú veľtrhy najaktívnejšou súčasťou marketingovej kampane.

Počasie

Dnes bude jasno až polojasno a mimoriadne teplo. Najvyššia denná teplota 26 až 30 stupňov C. Juhovýchodný až južný vietor 3 až 6, na juhozápade popoludní 6 až 10, v nárazoch miestami okolo 15 m/s. Teplota na horách vo výške 1500 m 16 stupňov C.V sobotu bude jasno až polojasno, na západe pri časom zväčšenej oblačnosti lokálne búrky. Naďalej teplo. Nočná teplota 14 až 10, denná teplota 25 až 30 stupňov C. V nedeľu bude od západu veľká oblačnosť až zamračené a na mnohých miestach dážď alebo prehánky, miestami búrky. Nočná teplota 15 až 11, denná teplota 18 až 22 stupňov Celzia, na východe krajiny teplejšie.Slnko vyjde zajtra o 5.30 a zapadne o 20.08 hod.

Amsterdamdážď11
Atényjasno24
Belehradjasno27
Berlínzamračené17
Bratislavapolooblačno26
Brusel oblačno13
Budapešťoblačno23
Bukurešť jasno21
Frankfurt dážď12 
Helsinkizamračené19
Istanbuljasno21
Kodaňdážď14
Kyjevpolooblačno16
Lisabonpolojasno19
Londýnpolojasno13
Madridpolojasno20
Moskvaslnečno20
Osloprehánky11
Paríždážď14
Prahaoblačno23
Rímdážď22
Sofiajasno20
Štokholmdážď15
Varšavajasno28
Viedeňoblačno27
Záhreboblačno24
Ženevadážď10

 

Webmaster: webmaster@maxo.sk
Design: MAXO s.r.o.