Hospodársky denník
USD46,972 Sk
EUR43,722 Sk
CHF29,864 Sk
CZK1,43 Sk
  Štvrtok  30.Mája 2002
Archív - Tiráž - Prílohy
Vyhľadávanie
 
Titulná strana
Z domova
Podnikové spektrum
Zahranicie
Podnikateľ a štýl
Veda/Kultúra
Digitálny svet
Finančné komentáre
Šport
Poradenstvo/Servis
Inzercia
ASS
Veľtrhy a výstavy 2004
Spotrebiteľské ceny
Hospodársky klub
Zdravotníctvo













Prvotriedne médium

Najprv príde ponukový list. V ňom sa potenciálny vystavovateľ dozvie o davoch záujemcov pred dverami organizátora, o pripravovanej veľkolepej reklame a zástupoch nedočkavých návštevníkov z radov obchodníkov i spotrebiteľov.

S blížiacim sa termínom spľasnú sľuby ako bubliny a ak sa veľtrh či výstava vôbec koná, nuž neraz v malom komornom kruhu vystavovateľov a návštevníkov. Veď kto má vraj peniaze na lepšiu reklamu a propagáciu, čo by ešte tie naše firmy a firmičky nechceli. Pravda, česť veľtrhom výnimkám, keď podnik môže napokon ľutovať, že sa na akcii nezúčastnil a rýchlo sa pripravovať na ďalší ročník. Našťastie, dnes si už väčšina slovenských firiem a spoločností vyberá svoju prezentáciu za hranicami veľmi starostlivo a cielene. Aj organizáciu, ktorá mu účasť na medzinárodných veľtrhoch a výstavách zabezpečuje technicky. Pretože aj tu platí, že ich služby musia byť šité skutočne na mieru toho-ktorého vystavovateľa.

Veľtrhy boli vždy účinným prostriedkom marketingu. Ich silnou stránkou je priamy styk medzi podnikom ponúkajúcim výrobky či služby a zákazníkom, ktorý ich potrebuje. Zákazníci prichádzajú na veľtrhy a výstavy z vlastnej vôle, aby sa oboznámili s podnikmi a ich ponukou. Význam veľtrhov spočíva okrem iného v tom, že u zákazníkov priamo vzbudzuje potrebu kúpiť si ten či onen výrobok, alebo službu. Podľa výsledkov prieskumu uskutočneného firmou Suomen Gallup sa veľtrhy pri ovplyvňovaní výberu v prípade väčších nákupov zaraďujú hneď na druhé miesto za diskusie s kolegami.

Je prirodzené, že veľtrhy majú konkurentov v iných prostriedkoch marketingu. Cena kontaktu medzi firmou a zákazníkom, nadviazaná prostredníctvom veľtrhu, je v porovnaní s inými médiami výhodná. Pri správne zvolenej stratégii sú veľtrhy najaktívnejšou súčasťou marketingovej kampane.

Počasie

Dnes bude polooblačno, na severe a východe miestami ešte zväčšená oblačnosť. Ojedinele prehánky. Najvyššia denná teplota 19 až 23, na severe miestami okolo 17 stupňov. Severný až severozápadný vietor 4 až 8 m/s popoludní zoslabne. Teplota na horách vo výške 1500 m 9 stupňov.V piatok bude prevažne polooblačno, na severe a východe časom zväčšená oblačnosť a ojedinele prehánky. Nočná teplota 12 až 8, denná teplota 19 až 23, na severe okolo 17 stupňov. V sobotu bude polooblačno až oblačno a miestami prehánky, najmä na severe a východe. Nočná teplota 11 až 7, denná teplota 16 až 20 stupňov.Slnko vyjde zajtra o 4.58 a zapadne o 20.41 hod.

Amsterdamoblačno21
Atényslnečno28
Belehradoblačno24
Berlínoblačno19
Bratislavapolooblačno24
Bruseloblačno21
Budapešťoblačno24
Bukurešť polooblačno29
Frankfurtoblačno19
Helsinkijasno20
Istanbuljasno25
Kodaňoblačno18
Kyjevpolooblačno26
Lisabonoblačno22
Londýnoblačno16
Madridjasno27
Moskvapolojasno20
Oslodážď11
Parížpolooblačno19
Prahapolooblačno19
Rímslnečno25
Sofiapolooblačno26
Štokholmprehánky16
Varšavaoblačno21
Viedeňpolooblačno23
Záhreboblačno21
Ženevaoblačno18

 

Webmaster: webmaster@maxo.sk
Design: MAXO s.r.o.