Hospodársky denník
USD46,633 Sk
EUR43,683 Sk
CHF29,782 Sk
CZK1,429 Sk
  Piatok  31.Mája 2002

Zákaznícke call centrum

Počet majiteľov a záujemcov o mobilné telefóny značky Motorola sa zvyšuje, a tak sa spoločnosť rozhodla zlepšiť svoje služby zriadením zákazníckeho call centra. Záujemcovia z celého Slovenska môžu volať za lokálny poplatok cez modrú linku k operátorovi, kde získajú informácie o nových produktoch, príslušenstve, ich vzájomnej kompatibilite, technológiách, orientačných cenách, predajných miestach aj servise. Všetci operátori sú školení centrálne a majú k dispozícii širokú databázu informácií. S prevádzkou call centier už má spoločnosť skúsenosť. Ich výhodou je osobný kontakt s operátorom, ktorý dokáže promptne riešiť problém spolu so zákazníkom alebo mu pomôcť pri rozhodovaní o kúpe mobilného telefónu.

(jz)

Webmaster: webmaster@maxo.sk
Design: MAXO s.r.o.