Hospodársky denník
USD46,137 Sk
EUR42,208 Sk
CHF28,983 Sk
CZK1,378 Sk
  Utorok  7.Mája 2002
Archív - Tiráž - Prílohy
Vyhľadávanie
 
Titulná strana
Z domova
Podnikové spektrum
Zahranicie
Podnikateľ a štýl
Veda/Kultúra
Digitálny svet
Finančné komentáre
Šport
Poradenstvo/Servis
Inzercia
ASS
Veľtrhy a výstavy 2004
Spotrebiteľské ceny
Hospodársky klub
Zdravotníctvo













Prvotriedne médium

Najprv príde ponukový list. V ňom sa potenciálny vystavovateľ dozvie o davoch záujemcov pred dverami organizátora, o pripravovanej veľkolepej reklame a zástupoch nedočkavých návštevníkov z radov obchodníkov i spotrebiteľov.

S blížiacim sa termínom spľasnú sľuby ako bubliny a ak sa veľtrh či výstava vôbec koná, nuž neraz v malom komornom kruhu vystavovateľov a návštevníkov. Veď kto má vraj peniaze na lepšiu reklamu a propagáciu, čo by ešte tie naše firmy a firmičky nechceli. Pravda, česť veľtrhom výnimkám, keď podnik môže napokon ľutovať, že sa na akcii nezúčastnil a rýchlo sa pripravovať na ďalší ročník. Našťastie, dnes si už väčšina slovenských firiem a spoločností vyberá svoju prezentáciu za hranicami veľmi starostlivo a cielene. Aj organizáciu, ktorá mu účasť na medzinárodných veľtrhoch a výstavách zabezpečuje technicky. Pretože aj tu platí, že ich služby musia byť šité skutočne na mieru toho-ktorého vystavovateľa.

Veľtrhy boli vždy účinným prostriedkom marketingu. Ich silnou stránkou je priamy styk medzi podnikom ponúkajúcim výrobky či služby a zákazníkom, ktorý ich potrebuje. Zákazníci prichádzajú na veľtrhy a výstavy z vlastnej vôle, aby sa oboznámili s podnikmi a ich ponukou. Význam veľtrhov spočíva okrem iného v tom, že u zákazníkov priamo vzbudzuje potrebu kúpiť si ten či onen výrobok, alebo službu. Podľa výsledkov prieskumu uskutočneného firmou Suomen Gallup sa veľtrhy pri ovplyvňovaní výberu v prípade väčších nákupov zaraďujú hneď na druhé miesto za diskusie s kolegami.

Je prirodzené, že veľtrhy majú konkurentov v iných prostriedkoch marketingu. Cena kontaktu medzi firmou a zákazníkom, nadviazaná prostredníctvom veľtrhu, je v porovnaní s inými médiami výhodná. Pri správne zvolenej stratégii sú veľtrhy najaktívnejšou súčasťou marketingovej kampane.

Počasie

Dnes bude polojasno až oblačno, popoludní miestami prehánky alebo búrky. Najvyššia denná teplota 21 až 25, na severe miestami okolo 19 stupňov. Teplota na horách vo výške 1500 m 10 stupňov. Slabý vietor.V stredu bude jasno až polojasno. Nočná teplota 13 až 9, v údoliach okolo 7 stupňov, denná teplota 24 až 28, na severe okolo 20 stupňov. Vo štvrtok bude prevažne veľká oblačnosť a na viacerých miestach občasný dážď. Nočná teplota 13 až 8, denná teplota 20 až 25 stupňov.Slnko vyjde zajtra o 5.24 a zapadne o 20.14 hod.

Amsterdampolooblačno16
Aténypolojasno26
Belehradpolooblačno21
Berlínoblačno18
Bratislavapolooblačno23
Brusel oblačno13
Budapešťpolojasno24
Bukurešť polooblačno21
Frankfurt polooblačno16 
Helsinkipolojasno13
Istanbuljasno20
Kodaňpolooblačno15
Kyjevpolooblačno23
Lisabonpolooblačno21
Londýnzamračené13
Madridoblačno16
Moskvapolojasno25
Oslopolojasno15
Parížpolooblačno17
Prahapolooblačno18
Rímoblačno24
Sofiaoblačno17
Štokholmpolojasno16
Varšavaoblačno24
Viedeňpolooblačno22
Záhreboblačno23
Ženevaoblačno14

 

Webmaster: webmaster@maxo.sk
Design: MAXO s.r.o.