Hospodársky denník
USD46,13 Sk
EUR42,195 Sk
CHF28,973 Sk
CZK1,381 Sk
  Štvrtok  9.Mája 2002
Archív - Tiráž - Prílohy
Vyhľadávanie
 
Titulná strana
Z domova
Podnikové spektrum
Zahranicie
Podnikateľ a štýl
Veda/Kultúra
Digitálny svet
Finančné komentáre
Šport
Poradenstvo/Servis
Inzercia
ASS
Veľtrhy a výstavy 2004
Spotrebiteľské ceny
Hospodársky klub
Zdravotníctvo













Prvotriedne médium

Najprv príde ponukový list. V ňom sa potenciálny vystavovateľ dozvie o davoch záujemcov pred dverami organizátora, o pripravovanej veľkolepej reklame a zástupoch nedočkavých návštevníkov z radov obchodníkov i spotrebiteľov.

S blížiacim sa termínom spľasnú sľuby ako bubliny a ak sa veľtrh či výstava vôbec koná, nuž neraz v malom komornom kruhu vystavovateľov a návštevníkov. Veď kto má vraj peniaze na lepšiu reklamu a propagáciu, čo by ešte tie naše firmy a firmičky nechceli. Pravda, česť veľtrhom výnimkám, keď podnik môže napokon ľutovať, že sa na akcii nezúčastnil a rýchlo sa pripravovať na ďalší ročník. Našťastie, dnes si už väčšina slovenských firiem a spoločností vyberá svoju prezentáciu za hranicami veľmi starostlivo a cielene. Aj organizáciu, ktorá mu účasť na medzinárodných veľtrhoch a výstavách zabezpečuje technicky. Pretože aj tu platí, že ich služby musia byť šité skutočne na mieru toho-ktorého vystavovateľa.

Veľtrhy boli vždy účinným prostriedkom marketingu. Ich silnou stránkou je priamy styk medzi podnikom ponúkajúcim výrobky či služby a zákazníkom, ktorý ich potrebuje. Zákazníci prichádzajú na veľtrhy a výstavy z vlastnej vôle, aby sa oboznámili s podnikmi a ich ponukou. Význam veľtrhov spočíva okrem iného v tom, že u zákazníkov priamo vzbudzuje potrebu kúpiť si ten či onen výrobok, alebo službu. Podľa výsledkov prieskumu uskutočneného firmou Suomen Gallup sa veľtrhy pri ovplyvňovaní výberu v prípade väčších nákupov zaraďujú hneď na druhé miesto za diskusie s kolegami.

Je prirodzené, že veľtrhy majú konkurentov v iných prostriedkoch marketingu. Cena kontaktu medzi firmou a zákazníkom, nadviazaná prostredníctvom veľtrhu, je v porovnaní s inými médiami výhodná. Pri správne zvolenej stratégii sú veľtrhy najaktívnejšou súčasťou marketingovej kampane.

Počasie

Dnes bude jasno až polojasno, lokálne prechodne zväčšená oblačnosť. Najvyššia denná teplota 24 až 28, na horách vo výške 1500 m 15 stupňov. Východný až juhovýchodný vietor 2 až 5, na juhozápade časom 5 až 10, v nárazoch miestami do 15 m/s. V piatok bude polojasno, cez deň na západe miestami oblačno. Ojedinele prehánky. Nočná teplota 14 až 10, najvyššia denná teplota 22 až 27 stupňov. V sobotu bude polooblačno a ojedinele prehánky alebo búrky. Nočná teplota 14 až 9, denná teplota väčšinou 22 až 27 stupňov. Slnko vyjde zajtra o 5.21 a zapadne o 20.16 hod.

Odber plynu

Na dnešný deň platí v rozvodnej sústave zemného plynu odberový stupeň č. 3.Tlak

Údaje o priemernom barometrickom tlaku v kPa za 6. 5. 2002: Bratislava 100,28, Sliač 98,26, Košice 99,14, Poprad 93,86, za 7. 5. 2002: Bratislava 100,55, Sliač 98,53, Košice 99,49 Poprad 94,18.Údaje poskytuje SPP.

Amsterdamzamračené19
Atényoblačno25
Belehradpolooblačno21
Berlínoblačno 26
Bratislavajasno23
Bruselzamračené20
Budapešťjasno22
Bukurešťpolooblačno22
Frankfurtoblačno23
Helsinkimalá oblačnosť16
Istanbuljasno22
Kodaňpolooblačno21
Kyjevpolooblačno23
Lisabonprehánky17
Londýnoblačno19
Madriddážď11
Milánodážď16
Moskvaslnečno21
Osloveľká oblačnosť18
Paríždážď20
Prahapolooblačno 23
Rímdážď19
Sofiaoblačno16
Štokholmoblačno18
Varšavaoblačno28
Viedeňpolooblačno23
Záhreboblačno21
Ženevadážď22

 

Webmaster: webmaster@maxo.sk
Design: MAXO s.r.o.