|
|||||||||||||||||
Streda 12.Júna 2002 |
|
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Otázka týždňaČo považujete vo vzťahu k vašim zamestnancom v najbližšej budúcnosti za najdôležitejšie? Volkswagen stavia človeka do stredobodu podnikania a zdôrazňuje tak jednotu sociálnej zodpovednosti voči pracovníkom a regiónom, v ktorých sa nachádzajú jeho výrobné lokality, a vysokej miery pripravenosti vyhovieť svojim zákazníkom, ktorí dodávajú našej spolupráci silu a tvorivú schopnosť. Naše motto ťVW je viac než len montovať aut፠sa odráža predovšetkým v tomto sociálnom záväzku, ktorý všetci zodpovední uznávajú vo vzťahu k človeku. Nie je preto náhodou, že práve my sme schopní v konštruktívnej spolupráci aj v krízových situáciách nachádzať sociálne inovatívne riešenia, ktoré znamenajú víťazstvo nielen pre zamestnancov, ale aj pre podnik a zákazníkov. Znamená to rozchod so spôsobom myslenia, pri ktorom hospodársky úspech a výkonnosť musí nevyhnutne kráčať ruka v ruke so slabými odbormi a právami zamestnancov. Volkswagen je živým dôkazom odporujúcim takým predstavám, a tým zároveň aj výzvou, ako novým spôsobom nazerať na globalizáciu, jej zmysel a ciele. Vo svete, ktorý sa v dôsledku globalizácie dostáva do čoraz väčšej vzájomnej závislosti, nepostačuje rozmýšľať len v dimenziách zvyšujúcich sa kapitálových výnosov a rendity kapitálových trhov. Klaus Volkert prezident Svetovej koncernovej rady Volkswagen |
|
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Webmaster: webmaster@maxo.sk Design: MAXO s.r.o. |