|
|||||||||||||||||
Piatok 7.Júna 2002 |
Márka sa usiluje vrátiťZákazníka presvedčí cena či kvalita V polovici 90. rokov patrilo krupinské Seliko medzi najlepších distributérov džúsov a sirupov na Slovensku. Koncom 90. rokov sa však situácia výrazne zmenila a vedenie spoločnosti stálo pred rozhodujúcou otázkou Ako ďalej? Vzhľadom na to, že firma strácala podiel na trhu, došlo k výrazným reštrukturalizačným zmenám. Po nástupe nového manažmentu, ako dodáva riaditeľ Ján Vojtko, vybudovali nový obchodný tím. V sortimente sa zamerali na nové dizajny džúsov Best a vína. To, že tento krok bol správny, ukazuje ich zvýšený predaj. Best má v súčasnosti 7- až 8-percentné zastúpenie na trhu, víno až 40 % a za zmienku stojí skutočnosť, že sortiment džúsov sa rozrástol na 11 druhov a do konca roka majú v pláne ho zvýšiť na 20 druhov. Zároveň ponúkajú päť druhov značky OK a deväť druhov sirupov Best. V týchto dňoch začali vyrábať sedem sýtených a tri druhy nesýtených nápojov. Postupne vracajú na trh jeden z najexkluzívnejších nealkoholických nápojov - známu márku. Základnou zložkou nápoja, ktorý si určite opäť nájde zákazníka, je ovocný produkt, teda žiadna umelá náhrada. Návrat starej značky nie je však jednoduchý. Obchodná mašinéria vo svete funguje a na svojich postoch ostávajú len tí najlepší. Slovenský trh nie je výnimkou. V posledných rokoch sa jasne vykryštalizovalo, ktoré spoločnosti ostávajú. Domáci a medzinárodný obchod má však jediný cieľ: Nájsť si zákazníka a urobiť všetko preto, aby si ho udržal aj v budúcnosti. Najväčším odberateľom Selika je COOP Jednota Slovensko. Spolupracujú aj s Carrefourom, Kauflandom, Tescom, Delvitou, Metrom a Interfructom. Eva Berčíková |
|
Webmaster: webmaster@maxo.sk Design: MAXO s.r.o. |