|
|||||||||||||||||
Pondelok 24.Novembra 2003 |
|
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
DÔVERYHODNÁ ADRESA: WWW.HD-DENNIK.SKHospodársky denník bude od zajtra dostupný len na www.hd-dennik.sk. Na tejto adrese bude aj v podobe pdf. V najbližšom období sa bude pokusne vyrábať len digitálnou technikou, ale nie v takom počte výtlačkov, aby mohol byť dodávaný do celoplošnej distribučnej siete. Toto rozhodnutie súvisí s prebiehajúcimi zmenami vlastníckych vzťahov v Theben, a. s., ktorá je vydavateľom Hd, a inými okolnosťami, ale aj s predstavami možných nových investorov - záujemcov o Hd a realizáciu projektu internetového denníka s pracovným názvom AS. Na záver 2003. roka je pred kolektívom redakcie a jej spolupracovníkmi neľahká skúška. Ide o malú revolúciu v našom myslení a novinárskej práci. V krátkom časovom období máme realizovať denné médium kontaktné v čase a v najfantastickejšom priestore. Aj keď z hľadiska dostupnosti internetu nie sme na tom práve najlepšie v rámci EÚ, tak začíname s touto prácou a chceme byť úspešní. Koniec koncov väčšina našich čitateľov, najmä našich podnikateľov a vysokoškolákov, je už ako doma na internete. Je faktom, že internetovská komunikácia je v nezastaviteľnej ofenzíve, pričom pred pár rokmi bola aj u nás len fascinujúcou novinkou. A za niekoľko rokov sa postarala o novú skupinu čitateľov adresných printmédií, ktorá sa nezastavitelne, ba až geometricky rozširuje. Výzvou konať sa stal práve ten fakt, že na www.hd-dennik.sk, na päť ďalších adries a jednej spoplatnenej, vstupujú v akejkokoľvek dennej či nočnej hodine nielen stovky domácich čitateľov, ako aj analytici z celého radu zahraničných firiem a inštitúcií z 51 štátov sveta. Najbližší čas nás núti sústrediť sa na budúcnosť. V ňom by malo dôjsť aj ku konsolidácii vzťahov s viacerými klientmi, ale aj partnermi. Aj my musíme prebudovať naše vzťahy navonok a čo najrýchlejšie ich postaviť nielen na jednostrannej dôvere, ale obojsmernej. O necelý polrok budeme prakticky v novom svete. Nejde len o vstup do Európskej únie, ale o konkurencieschopnosť a dokázať, že úspešnosť mediálnych firiem nie je len vecou silných nadnárodných spoločností, ale aj či možno prioritne nápadu. Adresa www.hd-dennik.sk je nemalej časti čitateľov známa a dôveryhodná. Postupne sa bude tiež meniť a na nej si nájdete informácie o tom, ako v našej práci postupujeme. Azda najdôležitejším predpokladom úspešnosti je to, aká bude spätná väzba s našimi priaznivcami. Ako však vnímať, že Hd bude v tlačenej forme dočasne nedostupný verejnosti? Dovtedy, kým sa dokončí realizácia projektu internertového denníka s univerzálnym charakterom, zvládnu sa technické a iné problémy a bude s ním plne korešpondovať aj www.hd-dennik.sk. Prvá etapa prípravy na túto veľkú a svojím spôsobom nevyhnutnú zmenu, ako zdôraznil predseda predstavenstva našej vydavateľskej spoločnosti Alexander F. Zvrškovec, by sa mala skončiť koncom januára. Ukončenie prác predpokladá v predjarí budúceho roka. Nejde len o nápad, ale aj o odvahu, a najmä vôľu pokúsiť sa o let v nových podmienkach. Nielen tušených, ale neraz radšej nevidených kvôli nie neprirodzenému a často pohodlnejšiemu konzervativizmu. Ide vskutku, obrazne, o prechod z lineárnosti do viacrozmemosti. Peter Kasalovský |
|
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Webmaster: webmaster@maxo.sk Design: MAXO s.r.o. |