Hospodársky denník
USD33,111 Sk
EUR41,163 Sk
CHF26,471 Sk
CZK1,267 Sk
  Utorok  23.Decembra 2003
Archív - Tiráž - Prílohy
Vyhľadávanie
 
Titulná strana
Z domova
Podnikové spektrum
Zahranicie
Podnikateľ a štýl
Veda/Kultúra
Digitálny svet
Finančné komentáre
Šport
Poradenstvo/Servis
Inzercia
ASS
Veľtrhy a výstavy 2004
Spotrebiteľské ceny
Hospodársky klub
Zdravotníctvo













UPS odhaľuje nový „look“

UPS odhalila 25. marca 2003 svoj nový „look“, ktorý zahŕňa prvý obnovený dizajn svojho známeho loga po vyše 40 rokoch.

Podľa vyjadrenia UPS zmena reflektuje výrazné rozšírenie možností, ktoré sa vynorili za ostatné roky, keď spoločnosť celosvetovo expandovala a zaviedla portfólio nových služieb dodávateľského reťazca. Spoločnosť naďalej používa hnedú farbu pre svoje operácie, ale zmena loga je v odstránení balíka previazaného špagátom nad štítom.

„UPS je dnes celkom iná, než si uvedomuje väčšina ľudí,“ povedal prezident a CEO Mike Eskew. „Prinášame nový vzhľad, aby sme udržali rýchlosť s našimi možnosťami.“

Zmenu vizuálnej identity UPS na základe širokej škály projektov možno považovať za jednu z najvýznamnejších transformácií corporate identity firmy vôbec.

Značka UPS je jednou z najviditeľnejších a najznámejších na svete. Počas roka sa UPS dostane do 98 % domácností v Amerike a má klientov v 200 krajinách. 80 % svetovej populácie sa dostane do kontaktu s UPS za 48 alebo menej hodín. Logo sa objavuje na vyše 88 000 vozidlách, 257 veľkokapacitných lietadlách, 1700 pracoviskách na svete, 70 000 zastávkach a obchodných miestach, na vyše milióna uniformách a vyše 3 miliardách balíkoch ročne.

Zmeny vizuálu sa neobmedzia len na samotné logo. Pre ďalšiu komunikáciu svetového dosahu a rozširujúcich sa možností UPS sa súčasťou dizajnu lietadiel a známych hnedých áut spoločnosti stane veta „Synchronising the World of Commerce“ (Synchronizácia svetového obchodu). Nová reklamná kampaň bude takisto zahŕňať tému synchronizácie obchodu.

Zatiaľ čo hnedá zostane primárnou farbou reprezentujúcou UPS, súčasťou dizajnu lietadiel, balíkov a ďalších prvkov spoločnosti sa stanú ďalšie nové doplnkové farby.

Najviditeľnejšou zmenou loga UPS je odstránenie previazaného balíka na vrchu štítu. Iróniou je, že hoci povrázok sa stal jednou z najvýraznejších čŕt loga spoločnosti, balíky s ním UPS viac neprijíma, pretože špagát sa môže zachytiť na vysokorýchlostnom triediacom stroji.

Logo, ktoré bude teraz nahradené, navrhol v roku 1961 Paul Rand, renomovaný dizajnér značky, ktorý je okrem iného aj dizajnérom loga IBM, ABC a univerzít Westinghouse a Yale.

„Doručovanie balíkov zostáva základnom nášho biznisu,“ povedal Eskew. „Ale ako rozširujeme naše možnosti a riešenia pre našich klientov, cítime, že nastal ten pravý čas, aby naše logo reflektovalo tento evolučný proces spoločnosti.“

„Po desaťročia vyvíjala a získavala UPS nové možnosti na rozšírenie ponuky doručovania balíkov, ktorú poskytuje svojim klientom. V súčasnosti spoločnosť ponúka služby nákladnej prepravy všetkými dopravnými prostriedkami, manažment medzinárodného obchodu, colné vybavenie, poradenstvo a manažment dodávateľského reťazca, finančné služby a riešenia e-obchodu. Väčšinu týchto služieb ponúka nedávno vytvorená jednotka Supply Chain Solutions.

„Veríme, že ťsynchronizovaný obchodť je ďalšia evolúcia v globálnom obchode, kde tri toky - tovar, informácie a peniaze - sú neoddeliteľne spojené v prospech svetového biznisu,“ povedal Eskew. „Naše možnosti dávajú UPS výhodu viesť túto evolúciu a naša silná značka nám dáva pevný základ, z ktorého sa môžeme posúvať dopredu.

UPS je najväčšia svetová balíková doručovateľská spoločnosť a svetový líder v službách dodávateľského reťazca, ktorý ponúka široký rozsah možností pre synchronizáciu pohybu tovaru, informácií a peňazí. UPS s centrálou v Atlante, Georgii, slúži viac než 200 krajinám a teritóriám na celom svete. Akcie UPS sa obchodujú na Newyorskej burze akcií a nájdete ju na webovej stránke UPS.

Počasie

Počasie na území Slovenska bude naďalej pod vplyvom vyššieho tlaku. Nie je podstatnejšia fyzická ani psychická záťaž, len ráno miestami, najmä v horských dolinách po nižších teplotách možnosť prechodne zvýšenej záťaže srdcovo-cievneho systému. Preto sú vhodné preventívne opatrenia u pacientov trpiacich na kardiovaskulárne ochorenia. Pozitívne sú účinky počasia na reumatické ochorenia, telesnú a duševnú výkonnosť a schopnosť sústredenia. Pacienti so srdcovo-cievnymi ochoreniami sa však majú šetriť a vyhýbať väčšej námahe a stresom. Citliví, vegetatívne labilní ľudia s nízkym tlakom krvi majú sklon k bolestiam hlavy a pocitom závratu.Zajtra očakávame pretrvávanie priaznivých vplyvov počasia na meteosenzitívnych ľudí.(zč)

n Dnes bude oblačno, neskôr až polojasno. Na severe miestami, inde ojedinele snehové prehánky. Najvyššia teplota -3 až 1, na horách vo výške 1500 m klesne teplota na -10 stupňov. Severný vietor 5 až 10 m/s, na horách a v nárazoch miestami aj v nížinách 15 až 20 m/s.n V stredu bude jasno až polojasno, v okolí hôr časom až oblačno a lokálne snehové prehánky. Nočná teplota -6 až -10, v dolinách -11 až -15, na severe miestami aj chladnejšie, denná -7 až -3 stupne.n Vo štvrtok bude polojasno, ráno ojedinele hmla, cez deň v severnej polovici krajiny postupne až oblačno. Nočná teplota -4 až -8, v horských dolinách so snehovou pokrývkou -9 až -14, denná -6 až -2, na juhu miestami až 0 stupňov.n Slnko vyjde zajtra o 7.40 a zapadne o 16.00 hod.

Amsterdamdážď4
Atényprehánky12
Belehradzamračené5
Berlínpolojasno-2
Bratislavapolojasno1
Bruselprehánky3
Budapešťpolojasno0
Bukurešťdážď6
Frankfurtpolojasno1
Helsinkipolojasno-4
Istanbuloblačno11
Kodaňoblačno0
Kyjevsneženie0
Lisabonslnečno13
Londýndážď5
Madridslnečno8
Moskvazamračené0
Oslooblačno-3
Paríždážď7
Prahapolooblačno-3
Rímoblačno10
Sofiadážď4
Štokholmpolooblačno-1
Varšavapolojasno-3
Viedeňpolojasno1
Záhrebpolojasno9
Ženevapolojasno1

 

Webmaster: webmaster@maxo.sk
Design: MAXO s.r.o.