|
|||||||||||||||||
Utorok 9.Decembra 2003 |
|
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Rozširujú služby pre zákazníkovSamoobslužné kiosky uľahčujú odbavovanie na letiskách Na letisku Heathrow a vo všetkých veľkých destináciách British Airways v Európe bude zavedených spolu 190 nových kioskov. Kiosky sú navrhnuté tak, aby urýchlili a uľahčili odbavenie cestujúcich, pričom zároveň šetria priestor na letisku. Cestujúci British Airways budú môcť pomocou dotykovej obrazovky predložiť svoju letenku, vybrať si sedadlo a využiť ďalšie funkcie bez čakania v rade. Riaditeľ pre informačné technológie leteckej spoločnosti British Airways Paul Coby popísal zavedenie samoobslužných kioskov ako ďalší z veľkých míľnikov v prevratnom programe leteckej spoločnosti nazvanom British Airways slúžia zákazníkom. Zákazník dostáva možnosť rozhodnúť o svojom sedadle a vyhne sa zároveň čakaniu v radoch počas najväčšieho náporu. Odbavenie pomocou samoobslužného kiosku trvá menej než minútu. Aplikačne projekt spočíva na softvéri IBM pre samoobslužné odbavovanie cestujúcich, ktorý bol vyvinutý špeciálne pre letecké spoločnosti. Systém je prepojený s odletovým riadiacim systémom British Airways, ktorý prideľuje cestujúcim sedadlá. Nový systém by mal podstatne skrátiť rady v odbavovacej hale a umožniť spoločnosti zvládnuť v špičkových hodinách viac cestujúcich. Systém kioskov bude dokončený vo februári 2004 a predstavuje základnú súčasť podnikovej transformačnej stratégie britských aerolínií, ktorá zmení spôsob komunikácie cestujúcich so spoločnosťou. (jz) |
|
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Webmaster: webmaster@maxo.sk Design: MAXO s.r.o. |