|
|||||||||||||||||
Utorok 1.Apríla 2003 |
|
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
EchoVýstavníctvo je jednou z najmladších disciplín architektúry, ktorá sa rýchlo rozvíja. Svetové výstavy priniesli architektúru do výstavníctva. Pripomeňme si veľkolepé urbanistické koncepty výstavísk, riešenia jednotlivých pavilónov až po vytváranie architektonických dominánt ako napríklad parížska eiffelovka. Architektúra sa stala reklamou na výrobok. Preto netreba podceňovať celkový imidž vašich expozícií. Vedzte, že prvý dojem je zvyčajne rozhodujúci. Tak si to nepokazte. Dnes viac ako inokedy platí, že veľtrh áno, ale... iba taký, ktorý vám prinesie profit a kontakty. Dnes sa už nenosia spanilé jazdy za povyrazením. Na veľtrh chodíme preto, aby sme skonfrontovali naše možnosti a schopnosti a presvedčili potenciálnych partnerov, že sme to práve my, s ktorými hodno obchodovať. Svetové výstavnícke spoločnosti väčšinou už majú svoje zastúpenie aj na našom území, tak prečo nevyužiť ich služby. Jednak dôverne poznajú prostredie, o priazeň ktorého sa hodláte uchádzať, jednak majú s vývozom vystavovateľov dostatok skúseností. Nezabúdajte, že služby ušité na mieru sú tou pravou cestou, ako sa dostať do povedomia budúcich obchodných partnerov. Mimoriadny význam vo výstavníctve má značka. Majte to na pamäti a zadajte tvorbu firemného loga vskutku odborníkom. Majitelia zlých značiek prehrávajú konkurenčný boj a jedného dňa zistia, že treba niečo robiť. Ak sa chcete na prezentáciu svojej produkcie pripraviť naozaj seriózne, v ére internetu to máte naozaj jednoduché. Popri domácich profesijných združeniach, ktoré majú solídny prehľad o výstavníckej oblasti vo svete, je tu, samozrejme, aj SOPK a už spomínaný internet. Tam nájdete kontakty do celého sveta. |
|
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Webmaster: webmaster@maxo.sk Design: MAXO s.r.o. |