Hospodársky denník
USD36,348 Sk
EUR41,169 Sk
CHF27,161 Sk
CZK1,316 Sk
  Streda  7.Mája 2003
Archív - Tiráž - Prílohy
Vyhľadávanie
 
Titulná strana
Z domova
Podnikové spektrum
Zahranicie
Podnikateľ a štýl
Veda/Kultúra
Digitálny svet
Finančné komentáre
Šport
Poradenstvo/Servis
Inzercia
ASS
Veľtrhy a výstavy 2004
Spotrebiteľské ceny
Hospodársky klub
Zdravotníctvo













Prvotriedne médium

Najprv príde ponukový list. V ňom sa potenciálny vystavovateľ dozvie o davoch záujemcov pred dverami organizátora, o pripravovanej veľkolepej reklame a zástupoch nedočkavých návštevníkov z radov obchodníkov i spotrebiteľov.

S blížiacim sa termínom spľasnú sľuby ako bubliny a ak sa veľtrh či výstava vôbec koná, nuž neraz v malom komornom kruhu vystavovateľov a návštevníkov. Veď kto má vraj peniaze na lepšiu reklamu a propagáciu, čo by ešte tie naše firmy a firmičky nechceli. Pravda, česť veľtrhom výnimkám, keď podnik môže napokon ľutovať, že sa na akcii nezúčastnil a rýchlo sa pripravovať na ďalší ročník. Našťastie, dnes si už väčšina slovenských firiem a spoločností vyberá svoju prezentáciu za hranicami veľmi starostlivo a cielene. Aj organizáciu, ktorá mu účasť na medzinárodných veľtrhoch a výstavách zabezpečuje technicky. Pretože aj tu platí, že ich služby musia byť šité skutočne na mieru toho-ktorého vystavovateľa.

Veľtrhy boli vždy účinným prostriedkom marketingu. Ich silnou stránkou je priamy styk medzi podnikom ponúkajúcim výrobky či služby a zákazníkom, ktorý ich potrebuje. Zákazníci prichádzajú na veľtrhy a výstavy z vlastnej vôle, aby sa oboznámili s podnikmi a ich ponukou. Význam veľtrhov spočíva okrem iného v tom, že u zákazníkov priamo vzbudzuje potrebu kúpiť si ten či onen výrobok, alebo službu. Podľa výsledkov prieskumu uskutočneného firmou Suomen Gallup sa veľtrhy pri ovplyvňovaní výberu v prípade väčších nákupov zaraďujú hneď na druhé miesto za diskusie s kolegami.

Je prirodzené, že veľtrhy majú konkurentov v iných prostriedkoch marketingu. Cena kontaktu medzi firmou a zákazníkom, nadviazaná prostredníctvom veľtrhu, je v porovnaní s inými médiami výhodná. Pri správne zvolenej stratégii sú veľtrhy najaktívnejšou súčasťou marketingovej kampane.

Počasie

Predpoludním predpokladáme slabé prechodné zosilnenie niektorých zdravotných ťažkostí, ako sú reumatické bolesti, bolesti hlavy, ťažkosti pri ochoreniach srdcovo-cievneho, prípadne dýchacieho systému. Znížiť sa môže mierne výkonnosť a schopnosť koncentrácie. Popoludní očakávame ústup uvedených zdravotných problémov a znovu zvýšenie priaznivých vplyvov počasia. Zlepšiť sa môže aj tolerancia telesnej a duševnej námahy. U osôb s nízkym tlakom krvi sa môžu vyskytnúť migrény a pocity závratu.Zajtra pretrvávanie zväčša priaznivých účinkov počasia.

(zč)

n Dnes bude jasno až polojasno, na severe a neskôr i východe zväčšená oblačnosť a v tejto časti územia miestami prehánky alebo búrky. Najvyššia teplota 26 až 31, na severe okolo 24 stupňov. Teplota na horách vo výške 1500 m 19 stupňov. Slabý premenlivý vietor.n Vo štvrtok bude prevažne polojasno, ojedinele ešte prehánky alebo búrky. Nočná teplota 14 až 10, v dolinách okolo 8 stupňov, denná teplota 26 až 30, na severe okolo 24 stupňov. V piatok bude jasno až polojasno, večer na západe až oblačno. Nočná teplota 14 až 10, v horských dolinách miestami okolo 8 stupňov, denná teplota 27 až 31, na severe okolo 25 stupňov.n Slnko vyjde zajtra o 5.23 a zapadne o 20.15 hod.

Amsterdampolooblačno17
Atényjasno30
Belehradjasno29
Berlínjasno21
Bratislavapolooblačno29
Bruseljasno21
Budapešťoblačno31
Bukurešťjasno24
Frankfurtoblačno21
Helsinkiprehánky14
Istanbuljasno20
Kodaňpolooblačno13
Kyjevpolooblačno20
Lisabonzamračené18
Londýnjasno18
Madriddážď16
Moskvapolooblačno20
Oslooblačno14
Parížzamračené17
Prahazamračené20
Rímpolooblačno28
Sofiajasno22
Štokholmprehánky14
Varšavazamračené20
Viedeňpolooblačno27
Záhrebpolooblačno28
Ženevaoblačno23

 

Webmaster: webmaster@maxo.sk
Design: MAXO s.r.o.