Hospodársky denník
USD35,303 Sk
EUR41,46 Sk
CHF26,975 Sk
CZK1,324 Sk
  Piatok  13.Júna 2003

Riadenie reťazcov

Ako ovplyvniť obchodné, marketingové a logistické rozhodnutia

Softvérové riešenie SAS Value Chain Analytics 6.0 je navrhnuté špeciálne pre maloobchody, distributérov, veľkoobchody a výrobcov z oblasti spotrebného tovaru. Medzi hlavné funkcie tohto riešenia patrí možnosť rýchleho zobrazenia a modelovanie distribučných systémov spolu s ich analýzou, ktorá zahŕňa všetky produkty, dodávateľov a odberateľov. Nové riešenie zaisťuje finančnú prehľadnosť, v rámci celého dodávateľského reťazca umožňuje organizáciám znížiť náklady na výrobok a zvýšiť ziskovosť celého reťazca od povýrobnej fázy až po konečnú dodávku do maloobchodnej predajne.

Organizáciám pôsobiacim v dodávateľských reťazcoch tradične chýbajú objektívne, ľahko a opakovateľne použiteľné nástroje, ktoré by im umožnili zistiť, ako ovplyvňujú obchodné, marketingové, logistické a ďalšie rozhodnutia cenu výrobku a jeho ziskovosť. Podľa správy Consumer Goods Technology/AMR Research Tech Trends sú dva najdôležitejšie problémy v tejto oblasti - tlak na zníženie celkových nákladov dodávateľského reťazca a efektívnejšia spolupráca s internými a externými partnermi. SAS Value Chain Analytics 6.0 umožňuje s využitím špičkových technológií pre prístup k dátam a ich analýzu rýchlo a ľahko určiť finančný dopad rozhodnutí na cenu a ziskovosť produktov.

(jz)

Webmaster: webmaster@maxo.sk
Design: MAXO s.r.o.