|
|||||||||||||||||
Piatok 13.Júna 2003 |
Riadenie reťazcovAko ovplyvniť obchodné, marketingové a logistické rozhodnutia Softvérové riešenie SAS Value Chain Analytics 6.0 je navrhnuté špeciálne pre maloobchody, distributérov, veľkoobchody a výrobcov z oblasti spotrebného tovaru. Medzi hlavné funkcie tohto riešenia patrí možnosť rýchleho zobrazenia a modelovanie distribučných systémov spolu s ich analýzou, ktorá zahŕňa všetky produkty, dodávateľov a odberateľov. Nové riešenie zaisťuje finančnú prehľadnosť, v rámci celého dodávateľského reťazca umožňuje organizáciám znížiť náklady na výrobok a zvýšiť ziskovosť celého reťazca od povýrobnej fázy až po konečnú dodávku do maloobchodnej predajne. Organizáciám pôsobiacim v dodávateľských reťazcoch tradične chýbajú objektívne, ľahko a opakovateľne použiteľné nástroje, ktoré by im umožnili zistiť, ako ovplyvňujú obchodné, marketingové, logistické a ďalšie rozhodnutia cenu výrobku a jeho ziskovosť. Podľa správy Consumer Goods Technology/AMR Research Tech Trends sú dva najdôležitejšie problémy v tejto oblasti - tlak na zníženie celkových nákladov dodávateľského reťazca a efektívnejšia spolupráca s internými a externými partnermi. SAS Value Chain Analytics 6.0 umožňuje s využitím špičkových technológií pre prístup k dátam a ich analýzu rýchlo a ľahko určiť finančný dopad rozhodnutí na cenu a ziskovosť produktov. (jz) |
|
Webmaster: webmaster@maxo.sk Design: MAXO s.r.o. |