Hospodársky denník
USD35,303 Sk
EUR41,46 Sk
CHF26,975 Sk
CZK1,324 Sk
  Piatok  13.Júna 2003
Archív - Tiráž - Prílohy
Vyhľadávanie
 
Titulná strana
Z domova
Podnikové spektrum
Zahranicie
Podnikateľ a štýl
Veda/Kultúra
Digitálny svet
Finančné komentáre
Šport
Poradenstvo/Servis
Inzercia
ASS
Veľtrhy a výstavy 2004
Spotrebiteľské ceny
Hospodársky klub
Zdravotníctvo













Prvotriedne médium

Najprv príde ponukový list. V ňom sa potenciálny vystavovateľ dozvie o davoch záujemcov pred dverami organizátora, o pripravovanej veľkolepej reklame a zástupoch nedočkavých návštevníkov z radov obchodníkov i spotrebiteľov.

S blížiacim sa termínom spľasnú sľuby ako bubliny a ak sa veľtrh či výstava vôbec koná, nuž neraz v malom komornom kruhu vystavovateľov a návštevníkov. Veď kto má vraj peniaze na lepšiu reklamu a propagáciu, čo by ešte tie naše firmy a firmičky nechceli. Pravda, česť veľtrhom výnimkám, keď podnik môže napokon ľutovať, že sa na akcii nezúčastnil a rýchlo sa pripravovať na ďalší ročník. Našťastie, dnes si už väčšina slovenských firiem a spoločností vyberá svoju prezentáciu za hranicami veľmi starostlivo a cielene. Aj organizáciu, ktorá mu účasť na medzinárodných veľtrhoch a výstavách zabezpečuje technicky. Pretože aj tu platí, že ich služby musia byť šité skutočne na mieru toho-ktorého vystavovateľa.

Veľtrhy boli vždy účinným prostriedkom marketingu. Ich silnou stránkou je priamy styk medzi podnikom ponúkajúcim výrobky či služby a zákazníkom, ktorý ich potrebuje. Zákazníci prichádzajú na veľtrhy a výstavy z vlastnej vôle, aby sa oboznámili s podnikmi a ich ponukou. Význam veľtrhov spočíva okrem iného v tom, že u zákazníkov priamo vzbudzuje potrebu kúpiť si ten či onen výrobok, alebo službu. Podľa výsledkov prieskumu uskutočneného firmou Suomen Gallup sa veľtrhy pri ovplyvňovaní výberu v prípade väčších nákupov zaraďujú hneď na druhé miesto za diskusie s kolegami.

Je prirodzené, že veľtrhy majú konkurentov v iných prostriedkoch marketingu. Cena kontaktu medzi firmou a zákazníkom, nadviazaná prostredníctvom veľtrhu, je v porovnaní s inými médiami výhodná. Pri správne zvolenej stratégii sú veľtrhy najaktívnejšou súčasťou marketingovej kampane.

Počasie

Predpokladáme zintenzívnenie reumatických ťažkostí, bolesti jaziev a fantómové bolesti. Celkovo je mierne zvýšený nepriaznivý vplyv počasia, častejšie sa vyskytuje únava pri telesnej a duševnej námahe, nervozita, predráždenosť, prípadne depresia. Zvyšujú sa zdravotné ťažkosti pri niektorých ochoreniach dýchacieho a srdcovo-cievneho systému. Pozor na úrazy a nehody!Zajtra očakávame ústup zdravotných ťažkostí u citlivých ľudí. (zč)

n Dnes bude polojasno až oblačno, miestami prehánky a búrky, najmä v popoludňajších hodinách. Stále veľmi teplo. Najvyššia denná teplota 28 až 33, na severe miestami okolo 26, na horách vo výške 1500 m okolo 19 stupňov. Severozápadný až severný vietor 3 až 6, na juhozápade a na východe prechodne až okolo 8 m/s.n V sobotu bude jasno až polojasno, ojedinele prehánky najmä v okolí hôr. Nočná teplota 16 až 12, v dolinách okolo 10, denná teplota 26 až 30, na severe okolo 23 stupňov. V nedeľu bude jasno až polojasno. Nočná teplota 15 až 11, v horských dolinách miestami okolo 9, denná teplota 28 až 32, na severe okolo 25 stupňov.n Slnko vyjde zajtra o 4.50 a zapadne o 20.53 hod.

Amsterdamjasno22
Atényjasno31
Belehradpolooblačno33
Berlínjasno20
Bratislavapolooblačno27
Bruselpolooblačno23
Budapešťoblačno34
Bukurešťpolooblačno30
Frankfurtpolooblačno29
Helsinkiprehánky18
Istanbuljasno30
Kodaňpolooblačno18
Kyjevdážď25
Lisabonbúrka28
Londýnjasno23
Madridbúrka31
Moskvadážď20
Osloprehánky20
Parížoblačno24
Prahaoblačno22
Rímoblačno33
Sofiapolooblačno26
Štokholmprehánky20
Varšavajasno23
Viedeňdážď29
Záhrebdážď31
Ženevadážď27

 

Webmaster: webmaster@maxo.sk
Design: MAXO s.r.o.