Hospodársky denník
USD36,906 Sk
EUR41,704 Sk
CHF26,869 Sk
CZK1,309 Sk
  Streda  16.Júla 2003
Archív - Tiráž - Prílohy
Vyhľadávanie
 
Titulná strana
Z domova
Podnikové spektrum
Zahranicie
Podnikateľ a štýl
Veda/Kultúra
Digitálny svet
Finančné komentáre
Šport
Poradenstvo/Servis
Inzercia
ASS
Veľtrhy a výstavy 2004
Spotrebiteľské ceny
Hospodársky klub
Zdravotníctvo













Prvotriedne médium

Najprv príde ponukový list. V ňom sa potenciálny vystavovateľ dozvie o davoch záujemcov pred dverami organizátora, o pripravovanej veľkolepej reklame a zástupoch nedočkavých návštevníkov z radov obchodníkov i spotrebiteľov.

S blížiacim sa termínom spľasnú sľuby ako bubliny a ak sa veľtrh či výstava vôbec koná, nuž neraz v malom komornom kruhu vystavovateľov a návštevníkov. Veď kto má vraj peniaze na lepšiu reklamu a propagáciu, čo by ešte tie naše firmy a firmičky nechceli. Pravda, česť veľtrhom výnimkám, keď podnik môže napokon ľutovať, že sa na akcii nezúčastnil a rýchlo sa pripravovať na ďalší ročník. Našťastie, dnes si už väčšina slovenských firiem a spoločností vyberá svoju prezentáciu za hranicami veľmi starostlivo a cielene. Aj organizáciu, ktorá mu účasť na medzinárodných veľtrhoch a výstavách zabezpečuje technicky. Pretože aj tu platí, že ich služby musia byť šité skutočne na mieru toho-ktorého vystavovateľa.

Veľtrhy boli vždy účinným prostriedkom marketingu. Ich silnou stránkou je priamy styk medzi podnikom ponúkajúcim výrobky či služby a zákazníkom, ktorý ich potrebuje. Zákazníci prichádzajú na veľtrhy a výstavy z vlastnej vôle, aby sa oboznámili s podnikmi a ich ponukou. Význam veľtrhov spočíva okrem iného v tom, že u zákazníkov priamo vzbudzuje potrebu kúpiť si ten či onen výrobok, alebo službu. Podľa výsledkov prieskumu uskutočneného firmou Suomen Gallup sa veľtrhy pri ovplyvňovaní výberu v prípade väčších nákupov zaraďujú hneď na druhé miesto za diskusie s kolegami.

Je prirodzené, že veľtrhy majú konkurentov v iných prostriedkoch marketingu. Cena kontaktu medzi firmou a zákazníkom, nadviazaná prostredníctvom veľtrhu, je v porovnaní s inými médiami výhodná. Pri správne zvolenej stratégii sú veľtrhy najaktívnejšou súčasťou marketingovej kampane.

Počasie

Na našom území očakávame prevládanie nepriaznivého vplyvu počasia miernej intenzity. Častejší je pocit nespokojnosti, nervozity, malátnosti až depresie, môže dôjsť k narušeniu koncentrácie. Pri telesnej a duševnej námahe nastáva rýchlejšie únava. Vyššia môže byť záťaž srdcovo-cievneho systému, predpokladáme mierne intenzívnejšie reumatické ťažkosti, bolesti hlavy, starších poranení a výskyt fantómových bolestí. Zhoršený môže byť priebeh ochorení dýchacieho, prípadne zažívacieho systému. Zajtra možnosť pretrvávania zdravotných ťažkostí podmienených počasím.(zč)

n Dnes bude jasno až polojasno. Najvyššia teplota 27 až 31, na severe a východe miestami okolo 25 stupňov. Slabý premenlivý vietor. Teplota na horách vo výške 1500 m okolo 18 stupňov.n Vo štvrtok bude jasno až polojasno. V západnej polovici popoludní pribúdanie oblačnosti a miestami prehánky a búrky. Nočná teplota 16 až 12, denná 28 až 32 stupňov. V piatok bude na západnom a strednom Slovensku prevažne oblačno a na mnohých miestach prehánky, búrky a miestami aj dážď. Na východe územia časom polojasno a zrážky len miestami. Nočná teplota 18 až 13, denná 21 až 25, na juhu a východe územia miestami okolo 27 stupňov.n Slnko vyjde zajtra o 4.46 a zapadne o 21.07 hod.

Amsterdampolojasno27
Aténypolojasno32
Belehradjasno29
Berlínjasno27
Bratislavajasno31
Bruseloblačno28
Budapešťjasno31
Bukurešťoblačno27
Frankfurtpolojasno31
Helsinkijasno28
Istanbuljasno29
Kodaňjasno28
Kyjevprehánky25
Lisabonoblačno28
Londýnoblačno27
Madridbúrky28
Moskvapolojasno25
Oslojasno27
Parížprehánky29
Prahapolojasno29
Rímpolojasno33
Sofiapolojasno26
Štokholmpolojasno28
Varšavapolojasno26
Viedeňjasno30
Záhrebpolojasno29
Ženevabúrky30

 

Webmaster: webmaster@maxo.sk
Design: MAXO s.r.o.