|
|||||||||||||||||
Utorok 8.Júla 2003 |
Čo je monopol?Azda sa dožijeme nových telefonických operátorov, ktorí budú vyznávať telefón ako prístroj na komunikáciu. Aj na telefonickú komunikáciu s nimi. Slovenské telekomunikácie sa však rozhodli urobiť niečo pre zdravie svojich zákazníkov a dali prednosť osobnému kontaktu. Nielen na pracoviská Infotelu musíte ísť osobne. (To by mohol byť príklad pre iné štátne, verejné a ďalšie inštitúcie, organizácie a firmy, ktoré monopolne poskytujú služby.) Keď voláte na ich telefónne čísla, tak počujete vyzváňací tón, a na dôvažok, trebárs na informačných číslach ST, vám dajú dobrú radu, aby ste boli trpezlivý. Ešteže sa nájde na piaty-šiesty pokus informačný pracovník, ktorý vám povie, že telefonicky spojiť sa s takým či iným pracoviskom je už mesiac-dva nemožné. Ako však vnímať likvidáciu telefonickej komunikácie klientov s odborníkmi a so zodpovednými pracovníkmi operátora? Obávam sa, že manažérov - stratégov tohto operátora čoskoro napadne, že najlepšia komunikácia so zákazníkom by bola písomná alebo cez odkazovač. Konkurenčný operátor by sa takejto chyby dozaista vyvaroval, aj keby neušetril x pracovných miest. Popri monopole tu máme aj diktát osobného kontaktu, nehovoriac už o iných, o ktorých sa však nezmieňujú nijaké propagačné a iné materiály ST, a. s. (Hd, vs) |
|
Webmaster: webmaster@maxo.sk Design: MAXO s.r.o. |