|
|||||||||||||||||
Streda 9.Júla 2003 |
|
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Imidž SlovenskaVyšlo piate číslo PRaktika Agentúra ProPublicum vydala už piate tohtoročné číslo bezplatného elektronického občasníka o komunikácii, public relations (PR) a marketingu PRaktik, ktorý v minulom roku znovu začal vychádzať v obnovenej podobe. V aktuálnom čísle Marek Michlík v Komunikačnom úvodníku rekapituluje kauzu, ktorá výraznou mierou naštrbila imidž a dôveryhodnosť jedného z najrenomovanejších zdrojov informácií - denníka New York Times. Ivan Žáry sa v Komunikačnej úvahe zamýšľa nad budovaním imidžu Slovenska. Vracia sa aj k pôsobeniu zaniknutej Slovenskej informačnej agentúry, ktorej aktivity mali smerovať k zlepšeniu vnímania našej krajiny v kľúčových krajinách sveta. Keďže myšlienka zriadiť osobitnú štátnu agentúru na budovanie a žehlenie imidžu Slovenska v zahraničí opäť ožíva, Ivan Žáry dáva jednoduché odporúčania na to, aby takýto projekt nemal krátke trvanie ako jeho predchodca. Každé číslo PRaktika pravidelne prináša novinky zo sveta komunikácie na Slovensku i v zahraničí. Autori nezabúdajú ani na to, aby čitateľa prekvapili rôznymi komunikačnými perličkami a kuriozitami. Informácie v týchto rubrikách majú v prevažnej miere podobu elektronických liniek na plné znenia vybratých článkov. Objednávanie PRaktika je jednoduché a bezplatné. Záujemcovia pošlú e-mail na adresu listmanager@internet.sk. Do tela správy (nie do subjektu) napíšu subscribe PRaktik-list. Najnovšie číslo PRaktika spolu s archívom starších čísel možno nájsť na adrese http://www.pppr.sk/praktik0.html. (ach) |
|
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Webmaster: webmaster@maxo.sk Design: MAXO s.r.o. |