|
|||||||||||||||||
Piatok 12.Septembra 2003 |
|
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Apple trafil do čiernehoPredaj hudby cez internet má úspech Úspešnosť koncepcie nákupu hudby cez internet iTunes Music Store od americkej spoločnosti Apple potvrdzuje posledná štatistika predaja piesní prostredníctvom tejto služby. Od svojho uvedenia pred štyrmi mesiacmi predal iTunes Music Store už viac ako 10 miliónov piesní, čo predstavuje týždenný priemer 500 000 piesní. Pieseň s číslom 10 miliónov bola skladba Complicated od Avril Lavigne. iTunes Music Store v kombinácii s aplikáciou iTunes a prehrávačom iPod ponúka kompletné riešenie pre nákup, ukladanie a správu hudobnej zbierky. iTunes Music Store je zatiaľ dostupný len pre používateľov počítačov Apple. Verzia pre operačný systém Windows však bude k dispozícii koncom tohto roka. Spoločnosť tiež predstavila dva nové modely prehrávača iPod. Prehrávače ukladajú hudbu na interný pevný disk s kapacitou 20 alebo 40GB. Najväčší model tak teraz umožní uložiť až 10 000 piesní v CD kvalite. Nový iPod má rovnaký dizajn ako predchádzajúce modely, je tenší a ľahší ako dve CD. Ultraprenosný prehrávač má len nepohyblivé ovládacie prvky - navigačné koliesko a podsvietené dotykové tlačidlá. Dodáva sa spolu s dokovaciou stanicou, ktorá má zvukový výstup pripojiteľný do počítača alebo hi-fi sústavy. Funkciu On-The-Go umožňuje vytváranie playlistov priamo v iPode. Má nastaviteľné hlavné menu, takže každý používateľ si môže prispôsobiť ovládanie vlastným potrebám a patentovanú funkciu Auto-Sync, ktorá zabezpečuje automatickú synchronizáciu obsahu prehrávača s počítačom. (jz) Snímka Apple |
|
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Webmaster: webmaster@maxo.sk Design: MAXO s.r.o. |