|
|||||||||||||||||
Utorok 13.Januára 2004 |
Obvinené z genialityKomentuje Karol Vlk Aj dnes rovnako ako včera zverejňujeme informácie o geniálnych myšlienkach. Jedna z nich sa prisudzuje Slovenským telekomunikáciám, resp. Slovak Telecom. Vraj účtujú aj neuskutočnené hovory z pevnej linky do mobilnej siete. Zlomyseľníci tvrdia, že hovor sa spoplatňuje od momentu voľby čísla. A to aj v prípadoch, keď sa nedovoláte, inak povedané, keď volaný neberie, resp. hovor neprijme. Keby ste si však kúpili detailný výpis vašich hovorov z pevnej linky, tak by ste si mohli poľahky overiť, ako je to s informáciou, že sa práve u nás zrodil nový obchodný génius. Bolo by to vskutku geniálne riešenie, ako si pomôcť pri zvyšovaní objemu tržieb. Aj preto, že dosiaľ nikoho nenapadlo spoplatniť nedovolanie sa a vôbec neuskutočnenie zamýšľaného hovoru. Slovenské telekomunikácie už odmietli obvinenia z obchodnej geniality a tvrdia, že sú dôsledkom nepochopenia spôsobu, akým sa môže nadviazať spojenie medzi účastníkmi v rôznych telekomunikačných sieťach. Upozornili, že tarifikácii podliehajú všetky hovory do mobilných sietí, ktoré neboli prijímateľom odmietnuté, ale aj tie, ktoré boli po odmietnutí presmerované. V dementi zverejnenom tlačovou agentúrou v uplynulom týždni pripomenuli aj to, že pri niektorých typoch mobilných telefónov sa volajúcemu začne hovor spoplatňovať vtedy, keď volaný stlačí iné tlačidlo než to, ktoré je určené na jeho odmietnutie. Žiaľ, v dostupnom texte chýba popretie obvinenia, že neuskutočnené hovory z pevnej do mobilnej siete sa vskutku nespoplatňujú. |
|
Webmaster: webmaster@maxo.sk Design: MAXO s.r.o. |