|
|||||||||||||||||
Štvrtok 22.Januára 2004 |
Začal sa boj o mužovDoteraz sa mediálni stratégovia zameriavali hlavne na boj o ženy a o mladých. V Británii sa však rozhorel ostrý súboj dvoch vydavateľských skupín o peňaženky mužov. Krátko po sebe začínajú vychádzať dva magazíny zamerané práve na túto časť trhu: Nuts a Zoo Weekly. Podľa zdrojov v odvetví plánujú aj spoločnosť IPC (vydavateľ Nuts), aj Emap (Zoo Weekly) vydať na rozbeh svojich týždenníkov okolo osem miliónov libier (viac ako 360 miliónov korún). Do konca roku chce mať každý časopis 150 000 čitateľov. Hoci Nuts je oficiálne zameraný vyššie, jeho stránky naznačujú, že sa šéfredaktor spolieha na odveký ťahák - sporo odeté príťažlivé mladé dámy. Modelky v spodnej bielizni či plavkách sú prakticky na každej strane, vydavateľstvo oficiálne uvádza, že sa usiluje o časopis, ktorý by mohli čítať otcovia so synmi. Na príťažlivé krivky stavili aj tvorcovia časopisu Zoo Weekly. Podobne ako u ženských magazínov je mužská formulka založená na množstve farebných fotografií. (bj) |
|
Webmaster: webmaster@maxo.sk Design: MAXO s.r.o. |