Hospodársky denník
USD31,873 Sk
EUR40,523 Sk
CHF25,841 Sk
CZK1,231 Sk
  Piatok  23.Januára 2004

Zlepšujú dodávateľskú sieť

Zavádzajú elektronické označovanie

Obchodné reťazce nadobúdajú stále globálnejšiu a rozsiahlejšiu podobu, ich distribučnými centrami, skladmi a predajňami prechádza ohromné množstvo tovaru. Tieto spoločnosti hľadajú čo najefektívnejšie spôsoby prehľadného riadenia zložitých procesov a vyberajú si technológie, ktoré im umožnia organizáciu tovarov s čo najnižšími prevádzkovými nákladmi. Spoločnosti Carrefour, Intel, METRO Group a Tesco založili spoločnú európsku pracovnú skupinu, ktorej cieľom je urýchliť zavedenie technológie elektronického označovania produktov (EPC). Táto technológia zlepší prehľad v skladových zásobách, čo povedie ku zníženiu prevádzkových nákladov a zvýšeniu obchodného rozpätia. Členovia pracovnej skupiny aktívne zavádzajú novú generáciu označovania produktov EPC a RFID (rádiová identifikácia) do skúšobnej prevádzky vo svojich predajných reťazcoch.

Pracovná skupina s názvom EPC Retail Users Group of Europe (skupina obchodných užívateľov EPC v Európe) bude dopĺňať úsilie a snahu existujúcich štandardizačných organizácii, ako je EPC Global, a poskytne európskym predajcom fórum pre spoločné hľadanie najvhodnejších spôsobov implementácie EPC technológii, ako sú RFID čítačky a príslušné obchodné procesy. Pracovná skupina zdokumentuje a vytvorí materiály o úspešných implementáciách, technológiách a spôsoboch nasadenia a dá ich k dispozícii európskemu obchodnému priemyslu.

(ab)

Webmaster: webmaster@maxo.sk
Design: MAXO s.r.o.