Hospodársky denník
USD31,873 Sk
EUR40,523 Sk
CHF25,841 Sk
CZK1,231 Sk
  Piatok  23.Januára 2004

Televízna kampaň - kult

Francúzsko od januára spustilo televíznu kampaň, cieľom ktorej je umožniť Francúzom lepšie spoznať desať štátov, o ktoré sa 1. mája rozšíri Európska únia. Z iniciatívy francúzskej vlády počas troch mesiacov všetky stanice verejnoprávnej televíznej spoločnosti France-Télévisions predstavia pristupujúce krajiny vrátane SR prostredníctvom 50 minireportáží, piatich pre každý štát. Každý spot má dať do popredia originálny alebo neznámy aspekt budúceho člena únie. Sériu s názvom Vitajte v Európe, ktorú budú vysielať televízne stanice France-2, France-3, France-5, TV 5 Europe a RFO, bude moderovať francúzsky hovoriaci zástupca z každej novej členskej krajiny. Paríž prichádza s touto iniciatívou v čase, keď 54 percent občanov Francúzska nepodporuje rozšírenie EÚ, pričom priemer v EÚ je 27 percent. Tento euroskepticizmus analytici pripisujú okrem ekonomických a sociálnych problémov aj nedostatočnému informovaniu Francúzov o rozšírení únie.

(TASR)

Webmaster: webmaster@maxo.sk
Design: MAXO s.r.o.