Hospodársky denník
USD32,222 Sk
EUR40,621 Sk
CHF25,895 Sk
CZK1,23 Sk
  Štvrtok  29.Januára 2004
Archív - Tiráž - Prílohy
Vyhľadávanie
 
Titulná strana
Z domova
Podnikové spektrum
Zahranicie
Podnikateľ a štýl
Veda/Kultúra
Digitálny svet
Finančné komentáre
Šport
Poradenstvo/Servis
Inzercia
ASS
Veľtrhy a výstavy 2004
Spotrebiteľské ceny
Hospodársky klub
Zdravotníctvo













Prvotriedne médium

Najprv príde ponukový list. V ňom sa potenciálny vystavovateľ dozvie o davoch záujemcov pred dverami organizátora, o pripravovanej veľkolepej reklame a zástupoch nedočkavých návštevníkov z radov obchodníkov i spotrebiteľov.

S blížiacim sa termínom spľasnú sľuby ako bubliny a ak sa veľtrh či výstava vôbec koná, nuž neraz v malom komornom kruhu vystavovateľov a návštevníkov. Veď kto má vraj peniaze na lepšiu reklamu a propagáciu, čo by ešte tie naše firmy a firmičky nechceli. Pravda, česť veľtrhom výnimkám, keď podnik môže napokon ľutovať, že sa na akcii nezúčastnil a rýchlo sa pripravovať na ďalší ročník. Našťastie, dnes si už väčšina slovenských firiem a spoločností vyberá svoju prezentáciu za hranicami veľmi starostlivo a cielene. Aj organizáciu, ktorá mu účasť na medzinárodných veľtrhoch a výstavách zabezpečuje technicky. Pretože aj tu platí, že ich služby musia byť šité skutočne na mieru toho-ktorého vystavovateľa.

Veľtrhy boli vždy účinným prostriedkom marketingu. Ich silnou stránkou je priamy styk medzi podnikom ponúkajúcim výrobky či služby a zákazníkom, ktorý ich potrebuje. Zákazníci prichádzajú na veľtrhy a výstavy z vlastnej vôle, aby sa oboznámili s podnikmi a ich ponukou. Význam veľtrhov spočíva okrem iného v tom, že u zákazníkov priamo vzbudzuje potrebu kúpiť si ten či onen výrobok, alebo službu. Podľa výsledkov prieskumu uskutočneného firmou Suomen Gallup sa veľtrhy pri ovplyvňovaní výberu v prípade väčších nákupov zaraďujú hneď na druhé miesto za diskusie s kolegami.

Je prirodzené, že veľtrhy majú konkurentov v iných prostriedkoch marketingu. Cena kontaktu medzi firmou a zákazníkom, nadviazaná prostredníctvom veľtrhu, je v porovnaní s inými médiami výhodná. Pri správne zvolenej stratégii sú veľtrhy najaktívnejšou súčasťou marketingovej kampane.

Počasie

Na celom území Slovenska bude prevládať počasie, ktoré môže podmieniť celkové nepríjemné telesné pocity, ako aj nepokoj, predráždenosť, nervozitu, pocit depresie. Následkom nižšej telesnej aj duševnej výkonnosti a koncentrácie a predĺženia reakčného času je možnosť väčšieho rizika úrazov a nehôd. Výraznejšie môžu byť reumatické bolesti, bolesti fantómové, jaziev a starších poranení. Vyššia je záťaž srdcovo-cievneho systému a dýchacieho systému. Častejšie sa môžu vyskytnúť poruchy trávenia a koliky.Zajtra postupné zmiernenie zdravotných ťažkostí u meteosenzitívnych ľudí.(zč)

n Dnes bude veľká, prechodne zmenšená oblačnosť a ojedinele sneženie. Popoludní od západu ďalšie pribúdanie oblačnosti a miestami sneženie. Najvyššia teplota -3 až 1 stupeň. Prevažne južný vietor 3 až 7 m/s. Teplota na horách vo výške 1500 m okolo -8 stupňov.n V piatok bude oblačno, časom polooblačno, miestami občasné sneženie alebo snehové prehánky. Nočná teplota -6 až -10, v údoliach -12 až -19, denná teplota -5 až -1 stupeň. n V sobotu bude polooblačno, na západe a severe až oblačno a lokálne sneženie. Nočná teplota -5 až -9, v dolinách okolo -12, denná teplota -4 až 0 stupňov.n Slnko vyjde zajtra o 7.23 a zapadne o 16.46 hod.

 

Webmaster: webmaster@maxo.sk
Design: MAXO s.r.o.