Hospodársky denník
USD32,59 Sk
EUR41,133 Sk
CHF26,373 Sk
CZK1,27 Sk
  Pondelok  5.Januára 2004

Za čo platíme?

Za koncesionárske poplatky nám manažment sľuboval okrem iného aj lepšiu kvalitu. Bombastická reklama o novom začiatku, ktorou nás verejnoprávna STV bombardovala niekoľko týždňov, možno aj presvedčila. Ale iba dovtedy, kým sa nezačalo naostro. Žiaľ, tvorcovia nesplnili, čo sľubovali (ibaže by to bol nový začiatok budovania kultu riaditeľa Rybníčka) a nadradili formu nad obsah. Ibaže koncesionár chce za svoje peniaze skutočne kvalitu a nie ponášku na komerčné stanice. Priveľa „čačiek“ a upútavky na šéfa televízie nás zatiaľ nepresvedčilo, že peniaze vložené do ambiciózneho projektu byť uznávanou verejnoprávnou európskou inštitúciou sa zúročia. A ešte čosi... Profesionál si svoju značku šľachtí. STV ju poľahky z obrazoviek „vymazala“ a ponechala nič nehovoriace číslice. Nebuďme však takí príkri... podrobné hodnotenie si necháme na neskôr.

(bj)

Webmaster: webmaster@maxo.sk
Design: MAXO s.r.o.