|
|||||||||||||||||
Pondelok 5.Januára 2004 |
Za čo platíme?Za koncesionárske poplatky nám manažment sľuboval okrem iného aj lepšiu kvalitu. Bombastická reklama o novom začiatku, ktorou nás verejnoprávna STV bombardovala niekoľko týždňov, možno aj presvedčila. Ale iba dovtedy, kým sa nezačalo naostro. Žiaľ, tvorcovia nesplnili, čo sľubovali (ibaže by to bol nový začiatok budovania kultu riaditeľa Rybníčka) a nadradili formu nad obsah. Ibaže koncesionár chce za svoje peniaze skutočne kvalitu a nie ponášku na komerčné stanice. Priveľa čačiek a upútavky na šéfa televízie nás zatiaľ nepresvedčilo, že peniaze vložené do ambiciózneho projektu byť uznávanou verejnoprávnou európskou inštitúciou sa zúročia. A ešte čosi... Profesionál si svoju značku šľachtí. STV ju poľahky z obrazoviek vymazala a ponechala nič nehovoriace číslice. Nebuďme však takí príkri... podrobné hodnotenie si necháme na neskôr. (bj) |
|
Webmaster: webmaster@maxo.sk Design: MAXO s.r.o. |