|
|||||||||||||||||
Piatok 9.Januára 2004 |
Chronické problémy zostaliAmeričania sa sťažujú na mobilných operátorov Približne 80 percent používateľov mobilných telefónov v Spojených štátoch zažilo problémy so službami ako sú napríklad výpadky hovorov. Vyplýva to z prieskumu spotrebiteľského časopisu Consumer Reports. Celková spokojnosť so službami pre mobilné telefóny je podľa správy na nižšej úrovni ako u množstva ďalších služieb, ktoré časopis hodnotí. Mobilní operátori odštartovali reklamné kampane zamerané na kvalitu potom, čo bolo používateľom mobilných telefónov v USA v novembri umožnené prechádzať medzi operátormi bez zmeny telefónneho čísla. Firmy však podľa časopisu neurobili dosť na odstránenie chronických problémov, ktoré postihujú všetkých operátorov. Iba 40 percent z respondentov, ktorí mali problémy so službami pre mobilné telefóny uviedlo, že reakcia ich operátora bola veľmi užitočná. Približne 26 percent respondentov prehlásilo, že ich posledné účty boli predražené o desať a viac dolárov. Za najlepšieho mobilného operátora v dvanástich sledovaných oblastiach označil časopis spoločnosť Verizon Wireless, ktorá je spoločným podnikom firiem Verizon Communications a Vodafone. Ani služby tejto firmy síce neboli úplne bez chýb, problémov však bolo menej ako u konkurentov. (ČTK) |
|
Webmaster: webmaster@maxo.sk Design: MAXO s.r.o. |