Hospodársky denník
USD32,502 Sk
EUR40,873 Sk
CHF26,06 Sk
CZK1,262 Sk
  Piatok  9.Januára 2004
Archív - Tiráž - Prílohy
Vyhľadávanie
 
Titulná strana
Z domova
Podnikové spektrum
Zahranicie
Podnikateľ a štýl
Veda/Kultúra
Digitálny svet
Finančné komentáre
Šport
Poradenstvo/Servis
Inzercia
ASS
Veľtrhy a výstavy 2004
Spotrebiteľské ceny
Hospodársky klub
Zdravotníctvo













UPS odhaľuje nový „look“

UPS odhalila 25. marca 2003 svoj nový „look“, ktorý zahŕňa prvý obnovený dizajn svojho známeho loga po vyše 40 rokoch.

Podľa vyjadrenia UPS zmena reflektuje výrazné rozšírenie možností, ktoré sa vynorili za ostatné roky, keď spoločnosť celosvetovo expandovala a zaviedla portfólio nových služieb dodávateľského reťazca. Spoločnosť naďalej používa hnedú farbu pre svoje operácie, ale zmena loga je v odstránení balíka previazaného špagátom nad štítom.

„UPS je dnes celkom iná, než si uvedomuje väčšina ľudí,“ povedal prezident a CEO Mike Eskew. „Prinášame nový vzhľad, aby sme udržali rýchlosť s našimi možnosťami.“

Zmenu vizuálnej identity UPS na základe širokej škály projektov možno považovať za jednu z najvýznamnejších transformácií corporate identity firmy vôbec.

Značka UPS je jednou z najviditeľnejších a najznámejších na svete. Počas roka sa UPS dostane do 98 % domácností v Amerike a má klientov v 200 krajinách. 80 % svetovej populácie sa dostane do kontaktu s UPS za 48 alebo menej hodín. Logo sa objavuje na vyše 88 000 vozidlách, 257 veľkokapacitných lietadlách, 1700 pracoviskách na svete, 70 000 zastávkach a obchodných miestach, na vyše milióna uniformách a vyše 3 miliardách balíkoch ročne.

Zmeny vizuálu sa neobmedzia len na samotné logo. Pre ďalšiu komunikáciu svetového dosahu a rozširujúcich sa možností UPS sa súčasťou dizajnu lietadiel a známych hnedých áut spoločnosti stane veta „Synchronising the World of Commerce“ (Synchronizácia svetového obchodu). Nová reklamná kampaň bude takisto zahŕňať tému synchronizácie obchodu.

Zatiaľ čo hnedá zostane primárnou farbou reprezentujúcou UPS, súčasťou dizajnu lietadiel, balíkov a ďalších prvkov spoločnosti sa stanú ďalšie nové doplnkové farby.

Najviditeľnejšou zmenou loga UPS je odstránenie previazaného balíka na vrchu štítu. Iróniou je, že hoci povrázok sa stal jednou z najvýraznejších čŕt loga spoločnosti, balíky s ním UPS viac neprijíma, pretože špagát sa môže zachytiť na vysokorýchlostnom triediacom stroji.

Logo, ktoré bude teraz nahradené, navrhol v roku 1961 Paul Rand, renomovaný dizajnér značky, ktorý je okrem iného aj dizajnérom loga IBM, ABC a univerzít Westinghouse a Yale.

„Doručovanie balíkov zostáva základnom nášho biznisu,“ povedal Eskew. „Ale ako rozširujeme naše možnosti a riešenia pre našich klientov, cítime, že nastal ten pravý čas, aby naše logo reflektovalo tento evolučný proces spoločnosti.“

„Po desaťročia vyvíjala a získavala UPS nové možnosti na rozšírenie ponuky doručovania balíkov, ktorú poskytuje svojim klientom. V súčasnosti spoločnosť ponúka služby nákladnej prepravy všetkými dopravnými prostriedkami, manažment medzinárodného obchodu, colné vybavenie, poradenstvo a manažment dodávateľského reťazca, finančné služby a riešenia e-obchodu. Väčšinu týchto služieb ponúka nedávno vytvorená jednotka Supply Chain Solutions.

„Veríme, že ťsynchronizovaný obchodť je ďalšia evolúcia v globálnom obchode, kde tri toky - tovar, informácie a peniaze - sú neoddeliteľne spojené v prospech svetového biznisu,“ povedal Eskew. „Naše možnosti dávajú UPS výhodu viesť túto evolúciu a naša silná značka nám dáva pevný základ, z ktorého sa môžeme posúvať dopredu.

UPS je najväčšia svetová balíková doručovateľská spoločnosť a svetový líder v službách dodávateľského reťazca, ktorý ponúka široký rozsah možností pre synchronizáciu pohybu tovaru, informácií a peňazí. UPS s centrálou v Atlante, Georgii, slúži viac než 200 krajinám a teritóriám na celom svete. Akcie UPS sa obchodujú na Newyorskej burze akcií a nájdete ju na webovej stránke UPS.

Počasie

Zvýšená intenzita dráždivosti počasia podmieňuje mierne narušenie zdravotného stavu meteosenzitívnych ľudí. Nervozita a mrzutosť sa vyskytujú vo vyššej miere. Znížená môže byť výkonnosť, schopnosť sústredenia a pohotových reakcií, vyššia je frekvencia astmatických záchvatov. Neskôr je možná aj záťaž srdcovo-cievneho prípadne zažívacieho systému, častejšie sa môžu vyskytovať reumatické ťažkosti, bolesti hlavy, jaziev, prípadne fantómové bolesti.Zajtra predpokladáme pretrvávanie nepriaznivých vplyvov počasia.(z.č.)

n Dnes bude veľká oblačnosť až zamračené a postupne od západu sneženie. Na východe spočiatku polojasno a sneženie len ojedinele. Najvyššia teplota -3 až 1 stupeň. Maximálna teplota na horách vo výške 1500 m okolo -5 stupňov. Juhovýchodný až južný vietor 2 až 5, na juhozápade miestami okolo 7 m/s.n V sobotu bude veľká oblačnosť až zamračené a na mnohých miestach sneženie, v nížinách dážď so snehom alebo dážď. Nočná teplota -2 až -6, v dolinách miestami okolo -8 stupňov, denná -1 až 3, na severe a východe okolo -3 stupne.n V nedeľu bude polooblačno až oblačno a lokálne prehánky, od cca 1200 m snehové. Nočná teplota -2 až -6 stupňov, denná 0 až 4, na severe okolo -2 stupne.n Slnko vyjde zajtra o 7.40 a zapadne o 16.17 hod.

Amsterdamdážď8
Aténypolojasno4
Belehradoblačno0
Berlíndážď0
Bratislavasneženie-2
Bruseldážď8
Budapešťsneženie-4
Bukurešťjasno-1
Frankfurtdážď6
Helsinkioblačno-3
Istanbuljasno2
Kodaňsneženie-1
Kyjevsneženie-4
Lisabonpolojasno11
Londýnpolooblačno9
Madridpolojasno10
Moskvapolojasno-4
Oslosneženie0
Parížpolooblačno9
Prahadážď0
Rímdážď12
Sofiajasno-1
Štokholmsneženie0
Varšavazamračené-5
Viedeňsneženie-1
Záhrebzamračené0
Ženevadážď5

 

Webmaster: webmaster@maxo.sk
Design: MAXO s.r.o.